ایران به هر نحو ممکن از جبهه مقاومت حمایت می‌کند

۰۱م آذر ،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بعضی اظهارنظرها مبنی بر اینکه ایران به فلسطین سلاح می‌فرستد، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که از مقاومت منطقه به اشکال مختلف حمایت می‌کند و طبیعتا غزه که هیچ سرپناهی ندارد مورد حمایت ما نیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری در حاشیه مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصویری بسیج (سمت) در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مردم غزه پای آرمان‌های بزرگ خودشان که همان آزادی قدس شریف است، ایستاده‌اند، تصریح کرد: با وجود همه ددمنشی‌هایی که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی به خرج داد، این جنگ با پیروزی مردم مظلوم غزه تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیروز جنگ کنونی، مردم غزه و گروه‌های مبارز فلسطینی می باشند، افزود: این جنگ که یک جنگ تمام عیار توسط صهیونیست‌ها بود، شکاف‌های عمیقی را در داخل حاکمیت صهیونیست‌ها همانند جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه بوجود خواهد آورد و آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها بیش از قبل آشکار خواهد شد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ صهیونیست‌ها در  جنگ اخیر نقاط ضعفی را از خود نشان دادند و این بزرگترین فرصت‌های آتی مقاومت برای غلبه بر صهیونیست‌ها به حساب می‌آید.

سردار جزایری در خصوص بعضی اظهارنظرها مبنی بر اینکه ایران به فلسطین سلاح می‌فرستد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که از مقاومت منطقه به اشکال مختلف حمایت می‌کند و طبیعتا غزه که هیچ سرپناهی ندارد مورد حمایت ما نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.