ایران قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد

جام جم آنلاین: تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا؛ دو نقره ودو برنز به مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا که در قزاقستان برگزار شد دست یافت.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛در دومین روزاین رقابت ها”مهدی پورشیخ ” روز جمعه با غلبه بر همه رقبا به دیدار نهایی راه یافت و در این مسابقه هم نماینده قزاقستان را شکست داد تا صاحب گردن آویزطلا شود.

در وزن ۵۰ کیلوگرم هم “اشکان قلی کیانی ” پس از شکست در مقابل کشتی گیر قزاقستانی راهی جدول بازنده ها شد که در این جدول موفق شدحریفان خود را شکست دهد  وی در مسابقه رده بندی نیز کشتی گیر کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

پیش از این و در نخستین روز رقابت ها در وزن ۵۵ کیلوگرم “مهردادمردانی “؛ در وزن ۶۶ کیلوگرم “مهدی زیدوند” و در وزن ۹۶ کیلوگرم “سامان نوروزی ” سه مدال طلا؛  در وزن ۶۰ کیلوگرم بهنام مرادی و دروزن ۷۴ کیلوگرم پیام بویری دو مدال نقره و در وزن ۸۴ کیلوگرم مجیدعلیاری یک مدال برنز برای ایران به دست آورده بودند .

به این ترتیب تیم ایران در این رقابت ها در تمامی اوزان صاحب مدال شدو با کسب ۷۴ امتیاز بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد قزاقستان میزبان رقابت ها با ۶۹ امتیاز دوم شد و قرقیزستان به مقام سوم دست یافت  .  
 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.