“ایران” محور برجسته انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی است

۳۰م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت:‌ با توجه به اینکه کشورمان به عنوان یکی از قدرت‌های برتر در منطقه شناخته شده از حساسیت‌های بالایی نزد کشورهای غربی برخوردار است و این مسئله سبب شده مسئله هسته‌ای کشورمان از موضوعات برجسته در انتخابات پارلمانی این رژیم منحوس باشد.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فضای انتخاباتی پارلمانی رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار داشت: با توجه به جایگاه بالای تبلیغات و شعارهای انتخاباتی در این انتخابات، نامزدهای انتخاباتی تلاش می‌کنند تا یکی از دغدغه‌های جامعه خود را در غالب شعارها و تبلیغات در معرض نمایش بگذارند.
 
وی ادامه داد: شارون، اول وزیر وقت رژیم غاصب صهیونیستی و نتانیاهو با مطرح کردن مباحثی همچون امنیت و شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی تلاش می‌کنند تا دغدغه‌های صهیونیست‌نشینان را حول این مسائل نشان دهند تا بتوانند افکار عمومی را با خود همراه سازند.
 
لاسجردی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از مباحث مورد توجه در انتخابات پارلمانی رژیم اشغالگر صهیونیستی است، افزود: با توجه به اینکه کشورمان به عنوان یکی از قدرت‌های برتر در منطقه شناخته شده از حساسیت‌های بالایی نزد کشورهای غربی برخوردار است و این مسئله سبب شده مسئله هسته‌ای کشورمان از موضوعات برجسته در انتخابات پارلمانی این رژیم منحوس باشد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان با تاکید بر اینکه انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایران یکی از مباحث برجسته سیاست‌های تبلیغاتی کاندیداهای پارلمانی رژیم جعلی صهیونیستی است، یادآور شد: رژیم اشغالگر قدس همواره جمهوری اسلامی ایران را یک تهدید و خطر جدی برای منافع خود می‌بیند و بر این تصور است که برای تامین امینتش در منطقه باید به اعمال فشار علیه کشورمان از طریق ۱+۵ و دیگر کشورهای غربی بپردازد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.