ایران مذاکرات با ۱+۵ را به نفع غربی‌ها متوقف نمی‌کند/ کارشکنی غرب اختلالی در برنامه‌های هسته‌ای ما وارد نمی‌سازد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: جمهوری اسلامی بنا ندارد به هر دلیلی ادامه نشست با گروه ۱+۵ را به نفع کشورهای غربی متوقف کند و از دور بعدی مذاکرات کناره‌گیری کند.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در واکنش به ایجاد اختلال کشورهای غربی در سانترفیوژهای هسته‌ای کشورمان و احتمال تاثیرگزاری این امر بر روند مذاکرات گفت: جمهوری اسلامی ایران بنا ندارد به هر دلیلی ادامه این نشست را به نفع کشورهای غربی متوقف کند و از دور بعدی این مذاکرات کناره‌گیری نخواهد کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ایران همواره خواهان این است که با روال منطقی پای میز مذاکرات جهانی به خصوص نشست با ۱+۵ حاضر شود و تا امروز نیز این روند را به شکل موفقیت‌آمیزی طی کرده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ناتوانی نیروهای غربی در کارشکنی فعالیت هسته‌ای کشورمان گفت و بیان کرد: کارشکنی آنها هیچ گونه اختلالی در برنامه‌های هسته‌ای کشورمان وارد نمی‌کند چرا که فعالیت‌های جمهوری اسلامی داخلی است و نفوذ بیگانه در محدوده سرزمین ما جایگاهی ندارد.
 
وی در پایان از سلامت اسرای لیبی و سوریه خبر داد و خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی مذاکرات جدی با طرف‌های خود در لیبی و سوریه انجام داده و پیگیر آزادی این اسرا در دو کشور است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.