ایلام دارای پایین ترین آمار جرم

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که از بین استان های کشور، استان ایلام از پایین ترین آمار جرم برخوردار است، گفت: برابر نظر سنجی صورت گرفته در سال ۹۰، بالاترین احساس امنیت در کشور متعلق به استان ایلام و خراسان جنوبی است.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب دستگاه های متعددی مسوول هستند که از بین این دستگاه ها، نیروی انتظامی نیز بخشی از وظایف را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه این طرح نه تنها امسال، بلکه برنامه جاری نیروی انتظامی در سال های گذشته نیز بوده است، افزود: هرچند وقت یکبار، در بعضی مناطق و موقعیت جغرافیایی، این ناهنجاری ها قدری افزایش بیشتری پیدا می کند که نیروی انتظامی با تخصیص امکانات بیشتر به این مناطق، در آنجا فعالیت بیشتری می کند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اجرای طرح تابستانی از ۲۵ خرداد، اظهارداشت: با شروع فصل تابستان برای امنیت تفرجگاه ها و مناطق مسافرتی، نیروی انتظامی با بسیج امکانات و نیرو، طرح تابستانی را با هدف تسهیل سفر مسافران و امنیت مناطق مسافرتی و برخورد با ناهنجاری ها و مزاحمت هایی که ممکن است از سوی برخی افراد برای خانواده ها ایجاد شود، اجرا کرده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استان ایلام به دلیل شرایط بعد از جنگ، زیرساخت های آن از بین رفته و یا تضعیف شده بود، گفت: خوشبختانه طی این سال ها، دولت توجه خوبی به امور عمرانی در زیر ساخت ها اعم از اشتغال، اقتصاد و فرهنگ داشته است.

این مقام مسوول انتظامی به توسعه ساختار مرزبانی در فرماندهی انتظامی استان ایلام و امنیت مرزها تاکید کرد.

سردار احمدی مقدم، مبادله تجاری، مسافرتی و توریستی در مرز مهران را به عنوان پشتوانه اقتصادی استان ایلام دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم، در این استان از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود و نیروی انتظامی، تمام تلاش خود را در جهت رونق و توسعه این مبادله تجاری، مسافرتی و توریستی در این مناطق را ایجاد کرده است.

فرمانده ناجا به روند سریع تکمیل زیرساخت های ناجا اشاره کرد و افزود: انشاء الله تا پایان برنامه پنج ساله، تمام زیرساخت ها اعم از تاسیسات، ساختمان ها و اماکن انتظامی به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه در شاخص های امنیتی، استان ایلام در شاخص جرم، بهترین استان کشور است و پایین ترین جرم را دارد، تصریح کرد: این درحالی است که، جرایم جنایی در استان ایلام نزدیک به صفر است.

سردار احمدی مقدم با اشاره به کاهش تصادفات در استان ایلام طی سه ماهه اول امسال، گفت: این استان با کاهش ۲۹ درصدی تصادفات در رتبه بسیار خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در مجموع، کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه های جرم و افزایش قدرت کشف در استان ایلام موجب شده تا این استان پائین ترین آمار جرم را داشته باشد، ضمن اینکه برابر نظر سنجی صورت گرفته در سال ۹۰، بالاترین احساس امنیت در کشور متعلق به استان ایلام و خراسان جنوبی می باشد.

گفتنی است در این مراسم، سرهنگ پاسدار”علی دولتی” به سمت فرمانده انتظامی استان ایلام منصوب و از زحمات امیر سرتیپ دوم “حیدر عباس زاده” تقدیر  شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.