ایمن سازی بزرگراه فتح در حریم پل کن

فروردین ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ در راستای بازگشت جریان ترافیکی بزرگراه فتح در محدوده پل کن از ایمن سازی این معبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، سلطانی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان در شبکه معابر سطح محوده و با توجه به ا همیت بزرگراه فتح در محدوده پل کن، ایمن سازی مسیر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.
بنابر این گزارش، این اقدام در راستای سهولت تردد شهروندان در محدوده مورد نظر اجرایی و با توجه به اجرای هر مرحله عملیات عمرانی، چندین بار وضعیت ترافیکی محل تغییر کرد تا دسترسی محلی برای شهروندان فراهم شود.
سلطانی تصریح کرد: عملیات ایمن سازی در قالب تجهیزات ایمنی و مناسب ترافیکی نظیر ۷۰ تابلوی ترافیکی، ۳۰۰ استوانه ارتجاعی، ۶۰ شبکه ترافیکی و … اجرایی شده است.
همچنین در حد فاصل میدان فتح تا پل کن در بزرگراه فتح، هشت مورد سرعت گیر و به تعداد ۱۰ عدد چراغ راهنمایی جهت ارتقاء ایمنی تردد شهروندان نیز استفاده شده است.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به ساماندهی و انتظام ترافیکی و ارتقاء سطح ایمنی تردد خودروها و عابرین گفت: بر همین اساس عملیات خط کشی محوری گرم به متراژ ۴۰۰۰۰ کیلومتر اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات ترافیکی در محدوده بزرگراه فتح با هماهنگی پلیس راهور انجام شده و بازگشت جریان ترافیکی در این محدوده از بزرگراه فتح درکاهش سفرهای داخل شهری تأثیرگذار بوده و همواره تمهیدات مناسبی جهت ساماندهی وضعیت ترافیکی محدوده در نظر گرفته شده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.