ایمن سازی کنار گذر تنکابن با تامین روشنایی در حال اجراست

خبرگزای آریا- رئیس اداره ایمنی و حریم راهها اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عملیات اجرایی ایمن سازی کنار گذر تنکابن در قالب روشنایی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۷۰۰۰ میلیون ریال خبرداد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  اسماعیل فولادی ضمن اعلام به این خبر افزود : قابلیت رویت اشیاء نقش مهمی در ایمنی رانندگان ، روان سازی ترافیک و استفاده بهینه از جاده و محور های برون شهری دارد . بر این اساس مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع در هنگام تاریکی می باشدکه نتیجه ‌آن کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی ترافیک عبوری است. وی یادآور شد : از این رو این اداره کل در راستای برنامه های ایمن سازی در سطح محورهای تحت پوشش خود ایمن سازی کنار گذر تنکابن در قالب روشنایی به طول ۱۰کیلومتر و با اعتباری بیش از ۷۰۰۰ میلیون ریال در دست اجرا دارد.
رئیس اداره ایمنی و حریم راهها راه و شهرسازی مازندران در ادامه به اجرای تامین روشنایی در محورهای شهرستان تنکابن اشاره و تصریح کرد : در همین راستا عملیات اجرایی روشنایی محور فرعی تنکابن – خرم آباد به طول ۵/۱ کیلومتر با اعتباری بیش از ۱۰۰۰ میلیون ریال توسط این اداره کل در دست اجرا است.
گفتنی است در حال حاضر بیش از ۳۰۰ کیلومتر از راههای ارتباطی مازندران دارای روشنایی هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.