ایمن سازی محور قائمشهر-جویبار

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از ایمن سازی محور قائمشهر-جویبار در قالب اجرای عملیات شانه سازی، نصب جداکننده و اجرای خط کشی خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، محمد مهدی خناری با اعلام این خبر اظهار داشت : راه به عنوان زیرساخت محور توسعه در هر جوامعی به شمار رفته از این رو نقش آن در توسعه و پیشرفت استان ولایتمدار مازندران انکار ناپذیر است.

وی به ایمن سازی محور پرتردد قائمشهر- جویبار اشاره و عنوان کرد : ایمن سازی محور مذکور در محدوده روستای “چمازکتی ” در قالب عملیات شانه سازی و نصب نیوجرسی (جداکننده میانی ) و اجرای یک کیلومتر خط کشی به اجرا در آمد.

 خناری یکی از اهداف این اداره را ایمن سازی محورها در جهت تامین سلامت کاربران جاده ای برشمرد و تصریح کرد : به منظورکاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع کاهش خسارتهای وارده ، این اداره برنامه های وسیعی را در زمینه حذف نقاط اتفاق خیز ، جداسازی باندهای رفت و برگشت ، نصب انواع علایم و تابلوهای ایمنی ، خط کشی محورها ، نصب گاردریل و…. در طول سال به طور مستمر در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.