ایمن سازی و نوسازی گاردریل ها در بزرگراه یادگار امام (ره)

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه دو تهران از نوسازی و ایمن سازی گاردریل های بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد.
شهردار منطقه دو تهران با اشاره به نوسازی و ایمن سازی گاردریل های بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده این منطقه گفت: سالها بود که به دلیل قرار گرفتن جدول جلوتر از گاردریل های بزرگراه، خطراتی برای خودروها و واژگونی در تصادفات ایجاد می شد که اکنون با ایمن سازی گاردریل ها، این مشکل بر طرف شده است.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “اسد فاضل” اظهارداشت: قرار گرفتن جدول جلوتر از گاردیل سبب می شد که در انحرافات خودروها، وسایل ابتدا به جدول و بعد به گاردریل برخورد کرده که واژگونی خودروها را همراه می داشت در حالی که ابتدا باید گاردریل وجود داشته تا با برخورد خودرو به آن ، مجددا به مسیر بزرگراهی برگردد.
وی تاکید کرد: شهرداری منطقه دو برای رفع این مشکل اقدام به استفاده از “اسپیسر” کرد و با نوسازی گاردریل ها، اکنون گاردیل جلوتر از جدول قرار گرفته و ایمن سازی مناسبی در مسیر صورت گرفته است.
به گفته شهردار منطقه دو تهران، حدود ۱۶ کیلومتر گاردریل در بزرگراه یادگار امام حد فاصل مرزداران تا فرحزاد نوسازی و ایمن سازی شده و با ایجاد اسپیسر، خطر چندین ساله در بزرگراه یادگار امام بر طرف شده است.
 فاضل اظهارداشت: حدود ۱۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی و نوسازی گاردریل های بزرگراه یادگار امام هزینه شده و اجرای این طرح در ادامه بزرگراه یادگار از مرزداران تا خیابان آزادی نیز در دست مطالعه است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.