ایمون‌زاید: به خاطر هواداران در پرسپولیس ماندم

 مهاجم لیبیایی الاصل تیم فوتبال پرسپولیس که برای تماشای دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فولاد به ورزشگاه درفشی فر آمده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می توانم یک سال دیگر کنار پرسپولیس باشم. الان هم از نظر بدنی شرایط خوبی دارم.

وی ادامه داد: در ابتدای مذاکراتم با پرسپولیس مشکلات کوچکی وجود داشت که نتوانستیم برسر آنها توافق کنیم. پیش از اینکه از ایران بروم توافق نامه ای امضا کردیم که باشگاه پرسپولیس پس از مدتی برخی شرایط آن را تغییر داد.

زاید در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر مراسم عروسی خواهرش دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگشته است؟ گفت: تاخیر من به خاطر این موضوع نبود در توافقی که در باشگاه انجام داده بودم قرار ما این بود که بعد از مراسم عروسی خواهرم و پایان ماه ژوئن به ایران بازگردم. اما بخاطر اختلافات کوچکی که پیش آمد باشگاه توافق نامه را زیرپا گذاشت و من به همین خاطر کمی دیرتر به ایران آمدم.

مهاجم پرسپولیس درباره این صحبت رویانیان که گفته بود “من با زاید تلفنی صحبت کردم و به او گفتم Good night، اما زاید تلفن را قطع کرد” بیان کرد: اصلا به این صورت نبود و تنها یک سوء تفاهم شده بود و من متوجه نشدم که چه کسی آن طرف خط است. خیلی خوشحالم که بار دیگر در پرسپولیس هستم اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم حضور من در اینجا دو دلیل اصلی دارد که نخستین دلیل هواداران خوب پرسپولیس است و دلیل دوم هم شخص رویانیان که به من کمک زیادی کرد.

ایمون زاید در پایان عنوان کرد: تابحال در عمر فوتبالی ام ندیده بودم که در یک بازی تمرینی این همه تماشاگر به ورزشگاه بیایند. می توانم بگویم که هواداران پرسپولیس بهترین در دنیا هستم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.