ایمپلنت پاسخی به خواسته های بیماران

عضو انجمن دندانپزشکان عمومی گفت : ایمپلنت از جمله علوم جدیدی است که به بسیاری از خواسته های بیمار به طور قابل توجهی پاسخ داده است.

دکتر ندا اسماعیل فلاح دندانپزشک عمومی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دندانپزشکی نوین در زمینه های گوناگون در حال پیشرفت است گفت : یکی از این زمینه ها ایمپنت های دندانی است که توانسته نیازهای اساسی یکی بیمار بی دندان شامل جویدن ، تکلم و زیبایی را تا جایی که ممکن است تامین نماید.
 
وی با اشاره به اینکه ایمپلنت به بسیاری از خواسته های بیمار به طور قابل توجهی پاسخ داده و به بسیاری از رویاها و آرزوهای غیر ممکن در حیطه درمانهای پروتزی دندان جامه عمل پوشانده است یادآور شد : از طرف دیگر عدم آگاهی کافی همکاران دندانپزشکی از اصول و روش های درمانی ایمپلنت آنان رادر دسته دندانپزشکان سنتی قرار می دهد و چون یکی از وظایف انجمن ها و مراکز آموزشی دندانپزشکان این  است که همکاران را با علوم نوین و پیشرفتهای دندانپزشکان آشنا سازد ، انجمن دندانپزشکان عمومی هم آموزش ایمپلنت رادر اولویت فعالیت های علمی خود قرار داده است.
 
عضو انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ادامه داد : یکی از افتخارات انجمن دندانپزشکان عمومی ، برگزاری همایش ایمپلنت در تاریخ دندانپزشکی ایران بوده که به دلیل استقبال همکاران دندانپزشک در مدت کوتاهی همایش دوم و سوم نیز برگزار شده است. /عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.