اینترنت پرسرعت بیشترین شاکی را دارد

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: کم‌فروشی در حوزه اینترنت این است که وقتی اپراتوری از مشترک مبلغی را برای ارائه سرویسی دریافت کرده و قرار بوده که آن را سه روزه ارایه بدهد، مثلا ۱۰ روزه این کار را انجام دهد و یا سرویسی را کم‌تر از آن میزانی که تعهد دارد، ارائه کند.
علیرضا اصغریان در گفت‌و‌گو با(ایسنا)، تاکید کرد: بیش‌ترین شکایات کاربران در رابطه با اینترنت پرسرعت است.
وی گفت: سیستم نظارت آنلاین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دسترسی مستقیم به شبکه اپراتورهای فن‌آوری اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهای فن‌آوری اطلاعات را کنترل می‌کند.
او با تاکید بر اینکه مردم باید درباره پارامتر‌ها و شاخص خرید اینترنت، نرخ اشتراک، ظرفیت خط، سرعت دانلود و مواردی از این قبیل دقت کنند اظهار کرد: بررسی وضعیت شبکه اپراتورهای فن‌آوری اطلاعات باید از راه نزدیک و در محل صورت پذیرد که این امر باعث ایجاد تعامل میان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرایط واقعی آن‌ها می‌شود.
مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فن‌آوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات همچنین ابراز کرد: ارائه‌ی خدمات شرکت‌هایی که در حوزه‌ی فن‌آوری اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ی سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ی اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه یابد، فعالیت‌هایشان متوقف و یا معلق می‌شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.