اینیستا: در دفاع و حمله منسجم نبودیم

۱۰م اسفند ،

آندرس اینیستا پس از شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید اظهار داشت: تیم تا جایی که می‌توانست تلاش کرد. مادرید فینالیست شایسته‌ای است. پس از این شکست احساس بدی داشتیم و حرف دیگری برای گفتن ندارم. شنبه رقابت دیگری خواهیم داشت.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: شکست مقابل رئال مادرید ضربه سختی است. فکر می‌کنم تیم در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری تا جایی که می‌توانست بالا آمد. اکنون باید بر روی ادامه کارمان تمرکز کنیم. به خاطر حذف شدن از رقابت‌های کوپا‌دل‌ری هیچ تغییری در روحیه ما به وجود نیامده است.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: تیم در دو بازی مهمی که مقابل دو تیم قدرتمند داشتیم، نه در دفاع و نه در حمله منسجم نبود. وقتی تیم عالی بازی می‌کند، همه بازیکنان هماهنگ می‌شوند.

وی در خصوص دور برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان افزود: وقتی کارها خوب پیش نمی‌رود به خاطر این است که کارمان را درست انجام نمی‌دهیم. واقعیت این است که تیم کاری را که باید برای رسیدن به پیروزی به آن عمل می‌کرد، انجام نداد.

اینیستا تأکید کرد: باید تا زمان رویارویی با میلان در یک دیدار حساس این دیدگاه را حفظ کنیم. این بازی مثل یک فینال است و باید طوری به میدان برویم که گویا زندگی ما به آن وابسته است. تمام تلاشم را برای پیروزی مقابل میلان انجام خواهم داد.

وی اضافه کرد: این مسابقه بازی غرور، نیاز و واقعیت است. باید گل‌های زیادی بزنیم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.