این بازی حکم فینال را دارد/حملات کره در تهران نگران کننده بود

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

این بازی حکم فینال را دارد/حملات کره در تهران نگران کننده بود

شرایط تیم ملی بسیار حساس است.

فوتبال آنلاین:

متولد ۱۳۵۲٫بازیکن سابق تیم ملی،استقلال،لورکوزن،کلن و راپیده وین.مهدی پاشازاده همان دفاع آخر مطمئن تیم ملی ۹۸ است که در گفت و گو با خبرنگار فوتبال آنلاین از ایران-ازبکستان می گوید.

ایران-ازبکستان.شرایط تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرایط تیم ملی بسیار حساس است.این بازی حکم فینال را دارد.اگر این بازی را پیروز شویم دیگر می توان از حضور در برزیل مطمئن بود مگر اینکه اتفاقات نادری رخ بدهد.بازی بعدی ما با لبنان است که مشکلی در برابر این تیم نخواهد داشت.با برد ازبکستان بازی با کره جنوبی در سئول را تشریفاتی می کنیم و در غیر این صورت کار سختی پیش رو خواهیم داشت.سه امتیاز این بازی حیاتی باید نصیب ما شود.

ازبکستان بعد از کره iبهترین خط حمله را در اختیار دارد.مرکز دفاع ما…

در پست دفاع آخر با وجود تغییرات صورت گرفته و رفتن عقیلی ما همچنان با مشکل مواجه هستیم.پژمان منتظری بسیار خوب کار کرده اما نتیجه iبه دست آمده مقابل لبنان و حملات کره در تهران نگران کننده بود.ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما فکر می کنم که دفاع تیمی باید مدنظر قرار بگیرد.

 فوتبال ما یک کلاس از ازبک ها بالاتر است وما می توانیم آن ها را شکست دهیم.من شخصا در برابر تیم ملی ازبکستان بازی نکرده ام اما تیم  باشگاهی ازبک را در آزادی با سه گل شکست دادیم و صعود کردیم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.