اپلیکیشن امنیت جاده در دست رانندگان

۱فروردین ۱۳،

 

مقامات امنیت جاده در آمریکا به تازگی نرم افزار تلفن همراه تازهی را راه اندازی کرده اند که می تواند به کاربر تلفن هوشمند دسترسی واقعی از اطلاعات ایمنی خودرو بدهد.
به گزارش مهر، این اپلیکیشن که "SaferCar" (خودروی ایمن ) نام دارد، آخرین اطلاعات از ایمنی خودرو را مستقیما به کاربر انتقال می دهد از این رو کاربر می تواند به درستی خودروی مورد علاقه خریداری کند.
 
این نرم افزار توسط یکی از زیرمجموعه های وزارت حمل و نقل آمریکا راه اندازی و بر روی وبسایت این سازمان قرار داده شده است.
 
این اپلیکیشن می تواند به کاربران اطلاعیه و اخطارهای ایمنی جاده را به صورت به روز شده بدهد و کاربر می تواند میزان آزمون تصادف خودرو را دیده، اطلاعات ایمنی و فراخوان ها را دریافت کرده، میزان شکایت از خودرو را ملاحظه کند و راهنمای نصب صندلی ویژه کودک را دریافت کند.
 
در حال حاضر میلیون ها نفر بر اساس همین اطلاعات، در مورد خودرویی که قرار است خریداری کنند تصمیم می گیرند از این رو سازندگان این سیستم قصد دارند این اطلاعات را بر روی وب پایگاه اینترنتی خود قرار دهند تا به مشتریان اطلاع رسانی کنند.
 
در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای دارندگان تلفن های هوشمند اپل در دسترس است اما به زودی نسخه این نرم افزار بر روی تلفن های هوشمند اندروئید نیز قابل اجرا خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.