اپل به‌زودی آیفون کوچک و ارزان وارد بازار می‌کند!

۳۰م دیماه ،

 

این طور که خبرگزاری بلومبرگ توضیح داده، اپل این روزها در حال کار کردن روی مدل تازهی از گوشی هوشمند آیفون است که کوچکتر و ارزان‌تر ساخته می‌شود و قرار است در فصل چهارم سال جاری میلادی به دست کاربران برسد تا از این طریق شرکت مذکور بتواند راه نفوذی برای ورود به بازارهای روبه‌رشد پیدا کند.
 
 
این اقدام اپل با سیاست‌های اولین آن متفاوت است که بر اساس آن تاکنون تلاش داشت با تولید گوشی‌های پیشرفته و گران‌قیمت گوی سبقت را از رقبایی چون سامسونگ و نوکیا برباید.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت سامسونگ سال قبل موفق شد نوکیا را از مقام اول خود در بازار جهانی تلفن‌های همراه پشت‌سر بگذارد و برای پنج فصل متوالی با افزایش درآمدهای خود در این بخش مواجه شود. سامسونگ به واسطه انواع مختلف گوشی‌های هوشمند و معمولی که برای اقشار مختلف مردم تولید کرد، توانست به این موفقیت نایل شود و در نهایت بتواند طی سال ۲۰۱۲ میلادی در مجموع ۳۷ مدل گوشی هوشمند وارد بازار جهانی بکند و در مقابل شرکت اپل تنها یک محصول با نام آیفون ۵ را روانه بازار کرد.
 
شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۱۱ میلادی صاحب ۲۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بود رقم یاد شده را در سال قبل به ۲۸ درصد رساند و در مقابل اپل که در سال ۲۰۱۱ صاحب ۱۹ درصد این بازار بود، توانست رقم یاد شده را به ۲۰ درصد ارتقا دهد.
 
بر اساس منابع آگاه، اپل در تلاش است زیرشاخه تازهی از گوشی هوشمند آیفون ارایه دهد که مدل نهایی با قیمت‌های ۹۹ و ۱۴۹ دلار به دست کاربران می‌رسد.
 
"تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که اولویت آن‌ها بازار چین است و در مقابل بازار آسیا نشان داده که تشنه گوشی‌های هوشمند متوسط و معمولی است و مردم اروپا و آمریکا تمایل بیشتری به خرید گوشی‌های هوشمند پیشرفته و گران‌قیمت دارند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.