اپل در حال ساخت ساعت هوشمند است

۲۳ام بهمن ،

 

شایعات تازه‌ به تلاش اپل در طراحی و ساخت ساعت مچی هوشمند اشاره دارند. به محصولی فکر کنید که کوچک و پوشیدنی است و شبیه به تلفن هوشمند عمل می‌کند. ساعتی که به دور مچ دست بسته می‌شود و امکانات مشابه تلفن‌های هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این‌ها بخشی از شایعاتی بودند که طی روزهای اخیر در فضای مجازی پخش شدند، اما امروز و با گزارش نیویورک تایمز این شایعات به حقیقت نزدیک شده‌اند.
 
 
 
به گزارش زومیت از mashable منبع نیویورک تایمز از داخل دفتر مرکزی اپل گزارش نموده که اپل در حال ساخت ساعت مچی هوشمند است، ساعتی از صفحه نمایش منحنی شکل بهره می‌برد. همانطور که می‌دانید صفحه نمایش منحنی شکل وجود خارجی دارد و اپل نیز می‌تواند از آن در محصولات خود استفاده نماید.
منبع نیویورک تایمز اعلام کرده که ساعت دور دست بسته می‌شود و صفحه نمایش منحنی شکل آن از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس منحنی شکل نیز بهره می‌برد، همان محافظ شیشه‌ای ویلو گلس که شرکت کورنینگ در CES امسال معرفی نمود.
مشخصا به زودی شاهد حضور iWatch در بازار نخواهیم بود، اما احتمالا اپل یک ساعت تازه را امسال یا سال آینده به سبد محصولات خود اضافه خواهد نمود. ساعتی که احتمالا از سیری پشتیبانی خواهد کرد و سیستم عامل آن نیز نسخه ویرایش شده iOS خواهد بود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.