اپل دوباره سامسونگ را به دادگاه فراخواند؛ این بار برای ۷۰۷ میلیون دلار خسارت اضافی

بعلاوه تضمین عدم فروش ۲۶ محصول سامسونگ در امریکا را نیز خواستار شده است.

هیئت منصفه در ماه گذشته سامسونگ را گناهکار شناخته و از شرکت کره ای خواست تا یک میلیارد دلار خسارت به اپل بپردازد. اما در دادخواست جدید که تقدیم قاضی پرونده – خانم لوسی کوه – شده، آمده است که سامسونگ باید بیشتر بپردازد.

اینکه سامسونگ حاضر است وارد نزاع دیگری شود یا نه هنوز معلوم نیست چرا که دادگاه از دو طرف خواسته به اندازه ۲۵ ساعت وقت حقوقی به یکدیگر بدهند تا با حضور خانم قاضی شاید مشکلات مرتفع گردد. اگر وکلای سامسونگ در این مدت زمان ویژه بتوانند به سوی کم کردن اتهامات پیش بروند ممکن است رقم ۷۰۷ میلیون به ۳۵ میلیون دلار تقلیل یابد و سامسونگ بلافاصله مجبور به پرداخت گردد.

روزی ششم دسامبر برای این کار تعیین شده که حدودا ۷۴ روز دیگر خواهد بود. خسارت ادعا شده بر اساس طراحی و تسهیلات نرم افزاری به ظاهر کپی شده سامسونگ از روی اپل متمرکز خواهد بود.

جالب اینجاست که ظاهرا آیفون۵ اپل در بحث بی سیم از روی سامسونگ کپی برداری کرده و هنوز شرکت کره ای اعلام نکرده که علیه اپل شکایت خواهد کرد یا نه؟ و حالا اپل به گفته کارشناسان دست پیش گرفته تا پس نیفتد.

بهر حال اگر شکایت سامسونگ از آیفون ۵ به واقعیت تبدیل شود زودتر از مارس ۲۰۲۴ دادگاه به آن نخواهد پرداخت و تا آن موقع بازار تبلت دستخوش حوادث پیش بینی نشده خواهد شد که کسی از آن اطلاع نخواهد داشت.

منیع: اسلش گی.یر

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.