اپل نسخه تازه سیستم‌عامل iOS را معرفی کرد

۱۲ام بهمن ،

 

پس از مدت‌ها انتظار شرکت اپل سرانجام سیستم‌عامل قابل‌حمل خود موسوم به iOS را به روز کرد و نسخه تازه آن را با نام ۶٫۱ ارایه نمود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS امکان استفاده از شبکه LTE را برای کاربران فراهم می‌کند تا بر این اساس ۳۶ شرکت مخابراتی تازه قادر خواهند شد از گوشی هوشمند آیفون و ۲۳ شرکت مخابراتی از رایانه لوحی iPad پشتیبانی کنند.
در این سیستم‌عامل ابزار Siri به‌روز شده است و به کاربران امکان می‌دهد بلیت‌های سینما را نیز از طریق گوشی خود خریداری کنند. البته این قابلیت فعلا فقط در آمریکا ارایه می‌شود. این سیستم‌عامل نسخه به‌روز شده ابزار iTunes Match را نیز شامل می‌شود تا کاربران به کمک آن بتوانند موسیقی‌های مورد علاقه خود را به صورت مجزا از روی سرویس iCloud بارگذاری کنند.
در این سیستم‌عامل کلید تازهی در نظر گرفته شده است به کمک آن می‌توانید بخش Advertising Identifier با توجه به نیازهای خود به‌روز کنید.
سیستم‌عامل iOS 6.1 برای به‌روزرسانی نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل همراه اپل به‌صورت رایگان روی اینترنت قرار داده شده است که البته به نقل از اپل صاحبان گوشی‌های هوشمند آیفون ۵، آیفون ۴S، آیفون ۴ و آیفون ۳GS و همچنین صاحبان نسل سوم و چهارم رایانه لوحی iPad، iPad mini، iPad 2 و نسل چهارم و پنجم iPod Touch می‌توانند آن را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.
 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.