اپل نمایشگرهای بیشتری را به تسخیر در می‌آورد

اپل تنها در طول یک دهه توانست به نیروی مسلطی در عرصه کامپیوترها، تبلت‌ها و موبایل‌ها تبدیل شود. اما هنوز آخرین مرحله باقی مانده است: تسخیر بزرگترین صفحه نمایش منزل شما، یعنی تلویزیون!

درست است که پروژه اپل TV وجود داشته اما این پروژه برای کمپانی اپل حکم یک سرگرمی را دارد. اپل در سال گذشته ۲٫۸ میلیون و امسال ۲٫۷ میلیون از این  دستگاه را  فروخته است.. با اینکه رقم بسیار بالایی است اما هنوز با میزان فروش آی پد، آی پاد، آی فون و مک ، خیلی فاصله دارد.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل هم به تازگی در کنفرانس D10 گفته بود: حد و اندازه پروژه تلویزیون اپل خیلی فراتر از بازار آی پد و آی فون و مک است.

درباره سایر تغیرات باید گفت: فروشگاه اپل TV هم در راه است و درهایش به روی توسعه دهندگانی باز خواهد بود که بتوانند اپلیکیشن‌های کشنده‌ای برای اتاق نشیمن خانه ها طراحی کنند. فروشگاه اپل TV بخشی از iOS6 خواهد بود که هنوز هم سیستم عامل تمام دستگاه های اپل است.

در کنار این فروشگاه، تکنولوژی تیتان هم به تلویزیون افسانه‌ای اپل قرار خواهد آمد ( که iTV، iPanel یا مانند اینها نام خواهد گرفت) به نظر نمی رسد که اپل کار تلویزیونش را از WWDC امسال آغاز کند چون چنین محصولی بدون شگ باید رویداد خبری خاص خودش را داشته باشد، معرفی فروشگاه تلویزون اپل هم بدون حضور یک تلویزیون واقعی لطف چندانی ندارد.

عرضه TV SDK اپل ، تنها گام اولی از برنامه بلند مدت اپل برای تسخیر تمام نمایشگرهای شماست. چشم انداز نهایی این برنامه فراهم کردن  امکان استفاده از iOS و AirPlay در تمامی این نمایشگرهاست.

اگر این واقعه اتفاق بیفتد خرید هر دستگاهی به جز اپل غیر ممکن می شود زیرا تنها دستگاههای اپل خواهند بود که می‌توانند با تمام صفحه نمایش های منزل شما کار کنند. در واقع برای چه باید تلویزیونی بخرید که نتواند برنامه و اپلیکیشن‌های مورد علاقه شما را نشان دهد؟

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.