اچ پی ابزارهای ویژه‌ای برای محافظت از پایگاه‌های داده سپ در شرایط بحرانی عرضه می‌کند

اچ پی ابزارهای ویژه‌ای برای محافظت از پایگاه‌های داده سپ در شرایط بحرانی عرضه می‌کند

همکاران سیستم- شرکت اچ پی از توسعه ابزارهایی خبر داده است که در مواقع بروز بحران و فاجعه به حفظ و بازیابی اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده  هانای شرکت سپ کمک می‌کند.
به گزارش وب سایت eweek، شرکت اچ پی اعلام کرده است کسب و کارهای کاربر به کمک این ابزار‌ها می‌توانند در هنگام بروز بحران‌ها و خطرات جدی نسبت به بازیابی سریع داده‌ها و اطلاعات خود از پایگاه‌های هانا (HANA) که متعلق به شرکت سپ است، اقدام کنند. اچ پی که این ابزار‌ها را در نوع خود بی‌نظیر خوانده، در حال حاضر مشغول توسعه آن‌ها است.
این ابزار‌ها که اپ سیستم (HP AppSystem) نام دارد به متصدیان آی تی کسب و کارهای کاربر اجازه می‌دهد هنگام ذخیره اطلاعات خود بر روی پایگاه داده‌های هانا دو هاست متفاوت انتخاب کنند تا در مواقع بحرانی بتوانند داده‌ها و اطلاعات خود را بازیابی کنند. شرکت اچ پی که مراحل آزمایشی استفاده از این ابزار‌ها را انجام داده است، گفته تنها شرکت عرضه کننده این فناوری خواهد بود. اچ پی قرار است این ابزار‌ها را با مجوز شرکت سپ بفروشد.
هانا یکی از واحدهای شرکت سپ است که راهکارهایی در زمینه پردازش ابری و فناوری‌های همراه را نیز به کسب و کارهای کاربر عرضه می‌کند. سپ چندی پیش شرکت‌هایی مثل سی‌بیس و سیکلو را خریداری کرد و فناوری‌های آن‌ها را با این پایگاه داده یکپارچه کرد. این پایگاه داده دارای چهار بخش است که در هر بخش خدمات خاصی ارائه می‌شود. یکی از این بخش‌ها نرم افزار خود این پایگاه است که شرکت‌ها و کسب و کارهای کاربر از طریق آن می‌توانند داده‌های خود را ذخیره کنند. بخش دوم بسته‌ای از ابزار‌ها و نرم افزارهایی است که به هانان استودیو معروف است. کار این بخش الگوبرداری از داده‌های ذخیره شده است.
این پایگاه داده دارای دو بخش دیگر نیز هست که به ترتیب به هانا اپلیانس و هانا اپلیکیشن کلود معروف است. این بخش‌ها دارای ابزارهای سخت افزاری هانا و نیز برنامه‌های کاربردی برای استفاده از خدمات پردازش ابری هستند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.