اکبرپور بازی با سایپا را از دست داد

۱۰م دیماه ،

مهاجم تیم استقلال بازی فردای تیمش مقابل سایپا را از دست داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، تیم استقلال از ساعت ۱۲ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز فرهاد مجیدی، سیاوش اکبرپور و آرزه کاماچو غایب بودند. سیاوش اکبرپور که روز قبل از ناحیه عضله احساس درد می کرد در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن به سبب دردی که از ناحیه عضله حس می کرد بازی فردا مقابل سایپا را از دست داد.

دکتر نوروزی، معاونت پزشکی باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: روز قبل این بازیکن از ناحیه عضله احساس در می کرد که از همین رو اجازه تمرین کردن و بازی را به اکبرپور ندادیم.این بازیکن پس از بازی با سایپا برنامه های آماده سازی خود را از سر خواهد گرفت.

* قبل از آغاز تمرین امروز آبی پوشان امیر قلعه نویی ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تا در دیدار فردا با جدیت به میدان بروند. وی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: بازی جام حذفی مقابل سایپا با این دیدار متفاوت است و باید از روزنه های دفاعی این تیم نهایت استفاده را ببرید.

* آرزه کاماچو که برای حضور در تیم ملی بولیوی به کشورش سفر کرده هنوز به ایران بازنگشته است. قرار است وی صبح سه شنبه به ایران بازگردد.

*فقط ۲۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* تمرین سبک ۵۵ دقیقه آبی پوشان ساعت ۱۲: ۵۵ به پایان رسید. قرار است بازیکنان برای صرف نهار راهی هتل المپیک شده و پس از آن اردوی پیش از بازی را تشکیل دهند.

تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا می رود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.