اکبرپور: تشنه گل زدن به پرسپولیس هستم/ آنقدر حرفه ای هستیم که فریب شرایط پرسپولیس را نخوریم/ قلعه نویی دربی را نمی بازد

به گزارش خبرآنلاین؛ او همیشه به دوندگی های زیادش معروف است و امیر قلعه نویی هم علاقه خاصی به سبک بازی سیاوش دارد. اکبرپور در حالی بعد از چند سال دربی را تجربه خواهد کرد که تا حالا به پرسپولیس گل نزده و خیلی دوست دارد گلزنی به پرسپولیس را تجربه کند. او که سیزدهمین دربی اش را تجربه خواهد کرد در آستانه این بازی به سوالات خبر آنلاین پاسخ می دهد.

بهتر است ابتدا از وضعیت استقلال شروع کنیم. قبول داری هنوز توقعات را برآورده نکردید؟

بله، قبول دارم. ما لباس تیم بزرگی را به تن کرده‌ایم اما اغلب بازیکنان این فصل به تیم اضافه شده‌اند و تمرین‌های زیادی را هم کنار یکدیگر نداشته‌اند اما این تعطیلات فرصت خوبی بود تا یکسری هماهنگی‌ها را به دست آوریم. از اول لیگ معلوم بود ما نیاز به زمان داریم و اگر دقت کنید در بازی با ملوان شرایط بهتری داشتیم.

حالا باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرید که این ویژه ترین بازی فوتبال ایران است. در مورد این بازی چه صحبتی داری؟

من با این فضا و شرایط دربی غریبه نیستم. همه دوست دارند حضور در این بازی را تجربه کنند و خدا را شکر من سال‌ها قبل در دربی بازی کردم.این بازی برای همه مردم ایران و بازیکنان و مربیان دو تیم مهم است. هواداران استقلال وقتی ما را در کوچه و خیابان می‌بینند می‌گویند حتما باید پرسپولیس را هم شکست بدهید.

یک طرف بازی باخت است.آیا نگران شکست نیستی؟

شخصا نگران دربی نیستم و معتقدم نمی بازیم.هواداران استقلال مطمئن باشند بهترین بازی را انجام خواهیم داد، در ضمن آنها نگران نباشند چون قلعه نویی دربی را نمی بازد و به اندازه کافی تجربه دارد.

تو هنوز به پرسپولیس گل نزدی،درست است؟

بله،در دربی گل نزدم ولی در این دو سالی که در استقلال نبودم دو بار به پرسپولیس گل زدم.

یادت می آید در یک دربی چند فرصت را تبدیل به گل نکردی و قلعه نویی هم از دست تو عصبانی شد؟

بله، ولی این بار اگر موقعیت داشته باشم شک نکنید به راحتی از دست نخواهم داد. گل زدن در دربی مهم است و من صادقانه می گویم که تشنه گلزنی به پرسپولیس هستم.

خوب موقعی هم به پرسپولیس می خورید،درست است؟

منظورتان چیست؟

به هر حال پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و این به نفع شما است.درست است؟

شرایط دربی با همه بازیها فرق دارد و ما آنقدر حرفه ای هستیم که فریب شرایط پرسپولیس را نخوریم.مطمئن باشد ما با قدرت و انگیزه زیاد بازی می کنیم چون پرسپولیس حریف کوچکی نیست. این بازی شرایط خاص خود را دارد و هیچ ربطی به جدول ندارد. نمی‌شود تیمی را از پیش برنده دانست.

تقابل با مدافعان پرسپولیس را چطور می بینی؟

من قبلا هم مقابل آنها بازی کردم و مشکل خاصی وجود ندارد.

نتیجه را پیش بینی نمی کنی؟

پیش بینی سخت است ولی امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.