اکبرپور در ترکیب، بائو و هافبک خارجی روی نیمکت/درخواست رحمتی از آبی ها، تیم ملی و من را رها کنید

۰۳م اسفند ،

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با نفت در آزادی آماده می شوند که این بازی برای این تیم اهمیت ویژه ای دارد و شرایط برای این تیم به گونه ای است که امیر قلعه نوعی در نظر دارد تا در بازی های باقی مانده حداکثر امتیازات را کسب کند تا در پایان لیگ امتیازات از دست رفته وی و تیمش را دچار مشکل نکند.

وی در خصوص ترکیب استقلال و حضور بازیکنان آماده در تیم اقدامات جدی را انجام داده است و قصد دارد بهترین ها را در ترکیب قرار دهد تا تیمش به نتایج مورد نظرش برسد.

گفتنی است؛ سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال که در بازی با فجر سپاسی بعد از مدت ها در ترکیب استقلال قرار گرفت و برای استقلال گلزنی کرد جزو نفراتی است که قرار شده در ترکیب آبی ها مقابل نفت آبادان به میدان برود و این تیم را همراهی کند.

این بازیکن مدت ها پس از آغاز تیم فصل دوم با شرایط ایده آل روبرو نشد و از ترکیب استقلال دور بود اما در حاضر وضعیت برای وی تغییر کرده است و این بازیکن فرصت مناسب را برای حضور در ترکیب تیم به دست آمده است اما این شرایط در خصوص میثم بائو و آرزه رخ نداده است زیرا میثم بائو باز هم در ترکیب استقلال حضور ندارد و هافبک اهل بولیوی نیز از ترکیب تیم خارج است.

این دو بازیکن که با ترافیک خط میانی روبرو شدند در خصوص حضور در ترکیب اصلی دچار مشکلاتی جدی شدند و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم را دچار مشکل کرده است.

شایان ذکر است، نیمکت نشینی چند بازیکن دیگر نیز در تیم استقلال ادامه دار است اما سرمربی استقلال اعلام کرده است در این خصوص با هیچ یک از نفرات تیمش مشکل ندارد زیرا تنها از بازیکنانی در ترکیب استفاده کند که از آمادگی لازم برخوردار باشند و بتوانند خواسته های وی را برآورده کنند.

این درحالی است که هر کدام از اعضای تیم استقلال مدعی حضور در ترکیب تیم می باشند اما این موضوع قابل بررسی است که امیر قلعه نوعی نمی تواند بعضی نفرات را در ترکیب قرار دهد و در این میان چند بازیکن تیم خواستار جدایی از این تیم شدند زیرا بازی به آنها نمی رسد.

** درخواست رحمتی از آبی ها در مورد تیم ملی

اعضای تیم استقلال خواستار حضور مهدی رحمتی در ترکیب تیم ملی می باشند و مدعی شدند که وی باید به تمرینات و اردوهای تیم ایران بازگردد و کی روش و اعضای تیم را همراهی کند اما این اتفاق رخ نداده است.

براساس این گزارش مسئولان و مربیان تیم استقلال بارها در این خصوص صحبت کردند و حتی جلسه قلعه نوعی با کی روش و همچنین فتح اله زاده با کفاشیان در این خصوص حرف و حدیث هایی را به همراه داشت اما در نهایت اوضاع برای این دروازه بان ایده ال پیش نمی رود زیرا همچنان حضور رحمتی در تیم ملی تحت تأثیر تصمیم مستقیم کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی است.

گفتنی است، رحمتی در این خصوص همچنان با ناراحتی و دلخوری روبروست و حتی اعلام کرده است که قصد ندارد تحت تأثیر این حرف و حدیث ها قرار بگیرد زیرا حضور مثمر ثمر در ترکیب تیم استقلال برای وی درحال حاضر اهمیت فراوان دارد و عنوان کرده است که تنها به این موضوع می اندیشد.

شایان ذکر است: وی از آبی ها خواسته است که این خصوص اقدامی را انجام ندهند و موضوع حضور وی را در تیم ملی به فراموشی بسپارند تا این حرف و حدیث ها به اتمام برسد از طرفی وی عنوان کرده است که این مسائل حواشی را در استقلال و برای این بازیکن افزایش می دهد اما وی قصد ندارد با حواشی روبرو شود.

** تماس سردار جعفری با آبی ها؛ شکایت را پس بگیرید

اعضای تیم استقلال پس از دیدار با فجر سپاسی با شرایط خاص روبرو شوند زیرا مسئولین تیم حریف مباحثی را عنوان کردند که با واکنش اعضای تیم روبرو شده و عامل این بود که استقلالی ها این بحث ها را تهمت تلقی کنند و از مسئولین بخواهند که در این مورد بررسی های لازم را انجام دهند.

گفتنی است: سردار جعفری، به عنوان مدیر تیم فجر سپاسی از آبی ها حمایت کرد و حتی در این خصوص به مسئولین تیم خود اخطار داد تا در این مورد بحثی را عنوان نکنند زیرا مدرکی در امتیازشان نیست و از طرفی مذاکره با نظری سبب به تبانی و یا اتفاقات دیگر نیست.

شایان ذکر است: سردار جعفری در این خصوص با آبی ها تماس گرفت و از اعضای مسئول این تیم درخواست کرد که در خصوص شکایت از اعضای این تیم صرف نظر کرده و از بیان این مسائل و ادامه آن صرف نظر کنند زیرا شرایط برای این تیم ایده آل نبوده و دریافت ۵ گل نیز به این سبب اتفاق افتاده است و آنها با روز خوب استقلال روبرو شدند.

مدیر عامل تیم استقلال در این خصوص از مسئولین خواست تا شکایت را پس فرستاده و آنرا به فراموشی بسپارند تا این موضوع و بحث های مطرح شده به اتمام برسد.

** جان واریو بدلیل گزارش پزشکی از آسیا جا ماند

جان واریو پس از ارتباط با اعضای تیم استقلال و بیان وضعیت نهایی خود با پیشنهاد مجدد اعضای مسئول این تیم روبرو شد اما این موضوع ختم به خیر نشد و اعضای تیم استقلال از مدیر برنامه های این بازیکن خواستند تا گزارش پزشکی خود ر ا ارائه کند تا هر چه سریعتر برای جذب وی و حضورش که در فهرست تیم اقدامات لازم را انجام شود اما این اتفاق رخ نداده است و جان واریو از حضور در فهرست آسیایی استقلال دور ماند.

در این خصوص امیر قلعه نوعی نیز مدعی شد که جان واریو باید اقدامات جدی و نهایی را انجام می داد اما این اتفاق رخ نداد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.