اکبر احدی پس از دعوت به کلاس پیشرفته مربیگری ایتالیا: هنوز روادیدم صادر نشده است

۲۹م دیماه ،

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران برای شرکت در یک کلاس مربی‌گری پیشرفته به ایتالیا دعوت شد. این در حالی است که هنوز ویزای این کشور را دریافت نکرده و این اعزام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وی در این رابطه گفت: هنوز شرایط مبهم است و همه چیز فردا (شنبه) مشخص خواهد شد.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بلافاصله پس از آن که دعوتنامه ایتالیا به دست‌مان رسید و فدراسیون بوکس برای شرکت در این کلاس موافقت کرد، کارهای لازم برای گرفتن روادید را انجام دادم اما هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. دو روز پیش (چهارشنبه) وقتی به سفارتخانه مراجعه کردم گفتند شنبه ویزای من آماده است.

وی افزود: ایتالیایی‌ها دعوت‌نامه من را دیر ارسال کردند و همین مسئله سبب شد تا کارهای گرفتن ویزا کمی سخت‌تر و فشرده‌تر دنبال شود که خوشبختانه با پیگیری خوب ناطق نوری و بقیه عوامل فدراسیون، این کارها بهتر انجام شده است. جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ادامه داد: این کلاس آموزشی، کلاس خوب و بی‌نظیری است چرا که بهترین‌های جهان در آن حضور دارند و حتی اگر ۴ یا ۵ روز از آن را هم تجربه کنم قطعا خوب خواهد بود.

احدی یادآور شد: اگر توانستم به این کلاس بروم که بسیار خوب می‌شود و اگر هم نرفتم ناراحت نمی‌شوم، چون من و فدراسیون تمام تلاش خود را برای رفتن به این کلاس انجام دادیم. مقصر ایتالیا بود که دعوتنامه را دیر فرستاد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.