اکثریت رای جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تهران به ولایتی است

“محمدنبی حبیبی” دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حجت‎الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام حسینی ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: در دنیای کفر و الحاد تنها کشوری که بنای‌اش این است که اسلام را پیاده کند ایران است. انقلاب شکوهمند اسلامی بر خلاف میل دشمنان به وجود آمد و سختی‌های بسیاری برای پیروزی انقلاب رخ داد.
وی افزود: دشمنان نتوانستند از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند و به همین دلیل در همان ابتدا جنگ تحمیلی را به راه انداختند و ایران با تمام کمبود امکاناتی که داشت در مقابل تهاجم‌های دشمن ایستاد.
امام جمعه یاسوج  رهبری صحیح و شجاعانه امام، اتحاد مردم و اخلاص در عمل را سه عامل پیروزی در صحنه‌های مختلف با دشمن دانست و اظهار داشت: خداوند اخلاص مردم و اتحاد در میان ملت و رهبری‌های داهیانه امام(ره) و مقام معظم رهبری را که دید ما را در مقابل دشمنان پیروز کرد اما این طبیعت هر انقلابی است که بعد از مدتی دشمنان راهها و منفذهایی را پیدا می‌کنند و همه افراد از نظر اعتقادی در یک سطح نیستند و برخی‌ها قابل نفوذ هستند.
وی ادامه داد: برخی‌ها در ابتدا شعار می‌دهند اما برخلاف در انتها آنگونه که می‌گفتند نبودند. بنی‌صدر که اولین  رئیس‌جمهور و روحانی زاده بود فاسد از آب درآمد. بسیاری در طول انقلاب از مسیر خارج شدند.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: آنچه که الان مبتلا هستیم شدت دشمنی‌ها است که دشمنی‌های قبلی از جمله جنگ برای آنها فایده نداشت و جنگ نرم را علیه ایران به راه انداختند.

وی ادامه داد: اگر رویه‌ای که ما را پیروز کرد و اتحادی که ما را در مقابل دشمنان به اهدافمان رساند نداشته باشیم آسیب می‌بینیم. نکته دوم هم اخلاص است و اگر اخلاص در کارها نداشته باشیم شیطان نفوذ می‌کند.عمل کردن درست به خط انقلاب و اسلام و پیروی از ولایت باعث می‌شود پیروز شویم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان تائید شدند مورد قبول ما هستند اما نمره‌های آنها با هم تفاوت دارد تاکید کرد: هر شخصی قواره‌ای دارد و ولایتی دارای سوابق بسیار زیادی هستند و همواره در خط امام(ره) و رهبری بوده‌اند.
وی افزود: نمی‌خواهیم کسی را تخریب کنیم اما ولایتی انسانی شایسته و لایق است . همه آقایان شایسته هستند و شورای نگهبان آنها را واجد شرایط دانسته‌اند.
همچنین در این دیدار حبیبی با اشاره به روند انتخاب نامزد حزب موتلفه اسلامی و کناره‌گیری آل‌اسحاق نامزد این حزب از ثبت‌نام در انتخابات به نفع وحدت اصولگرایی گفت: نامزد ما در انتخابات با وحدت نظر دبیران استانها و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ولایتی است که وی نیز اعلام کرده‌اند تا آخر مانده و به نفع کسی کنار نمی‌روند.

وی افزود: اکثریت رای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران نیز به ولایتی است.
حبیبی با اشاره به دیدار خود با آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب بیان داشت: جامعه روحانیت شیراز نیز در جلسه‌ای که با آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب داشتیم مشخص شد که از ولایتی حمایت می‌کنند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: تدین ولایتی را از قبل از انقلاب تائید می‌کنیم و همراهی وی با انقلاب محرز بوده و تبعیت از امام (ره) و رهبری را در سال‌های متمادی ثابت کرده‌اند.

وی افزود: ولایتی در سطحی از منزلت دینی و اجتماعی هستند که کارشناسان و صاحب نظران رغبت دارند با او کار کرده و ولایتی با حفظ احترام به همه نامزدها اندازه ریاست‌جمهوری هستند.

حبیبی تصریح کرد: ولایتی می‌تواند به بهترین شکل کشور را اداره کند.

نوشته اکثریت رای جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تهران به ولایتی است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.