اکثر معادن راور راکد مانده‌اند

۲۷فروردین۱۳،

فرماندار شهرستان راور گفت: علی رغم شناسایی بیش از ۱۰۰ معدن در شهرستان راور، تعداد محدودی از آنها فعال بوده و مابقی به سبب عدم داشتن سرمایه کافی راکد مانده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا شریفی با اشاره به پتانسیل های موجود شهرستان در زمینه های مختلف به ویژه در بخش های صنعت و معدن اظهار کرد: علی رغم شناسایی بیش از ۱۰۰ معدن و ثبت قریب به ۵۰ مورد آنها در شهرستان راور، متاسفانه تعداد محدودی از آنها فعال بوده و مابقی به سبب عدم داشتن سرمایه کافی راکد مانده اند.

وی یکی از اقدامات صورت گرفته طی سال های اخیر را تشکیل کارگروه های صنعت و معدن شهرستان و فعال نمودن آن مطرح کرد.

شریفی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن راور در مسیر محور ارتباطی دو استان پهناور کرمان و خراسان، همچنین وجود آثار و ابنیه تاریخی و طبیعت شهرستان، توسعه بخش گردشگری نیز فرصت مناسب را برای سرمایه گذاری فراهم می آورد.

وی با اعلام آمادگی و حمایت از هر نوع طرح در شهرستان و واگذاری زمین مورد نیاز به متقاضیان در بخش صنعت از فراهم بودن بستر و زیر ساخت های لازم در شهرک صنعتی راور گفت: به منظور مشارکت در اجرای طرح توجیهی در شهرستان ستاد برکت حضرت امام خمینی (ره) آمادگی دارد که با ۴۹ درصد سرمایه در اجرای طرح مشارکت و اشخاص متقاضی باید به ۵۱ درصد سرمایه گذاری اقدام کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.