اکران ˝خاک و مرجان˝ در لبنان به تعویق افتاد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مسعود اطیابی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی ˝خاک و مرجان˝ از تعویق اکران فیلمش در سینماهای لبنان خبر داد.

مسعود اطیابی در گفت وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین گفت: پیش از این قرار بود که این فیلم را بعد از عید سعید فطر با دوبله عربی در سینماهای لبنان اکران کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اطیابی دربارهٔ سبب این اتفاق گفت: “خاک و مرجان” برای اکران در لبنان مشکلی نداشته است و ما تصمیم گرفتیم که نمایش این فیلم را به زمان بهتری موکول کنیم. نسخه دوبله عربی فیلم هم آماده شده است که درآینده ای نزدیک این فیلم در چند سینما شهر بیروت روی پرده خواهد رفت.

اطیابی در خصوص فعالیت های سینمایی اش گفت: در حال حاضر فیلمنامه ای را آماده دارم اما فعلا تصمیمی برای تولید این پروژه نگرفته ام.

“خاک و مرجان” آخرین ساخته مسعود اطیابی در مقام کارگردان است که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت.

در این فیلم: ممنون مقصودی، لینا علم، مارینا گلبهاری، رسول ایمان، قادر آریایی، فرزانه نوابی و پانته آ تاجبخش به ایفای نقش پرداختند و تهیه کنندگی این فیلم برعهده سید امیر پروین حسینی است.

داستان “خاک و مرجان” دربارهٔ مردی افغانی است که پس از سالها که همسرش را در انفجار طالبان از دست داده به همراه دو دخترش برای برپایی ازدواج دختر بزرگش به کابل برمیگردد اما در مراسم عروسی زنی با برقع بجای مادر عروس برخاسته و عروس و داماد را بوسیده و میرود. همراه زن، پسرکی کوچک است که مرد، صدای زن را به هنگام صدا زدن فرزندش میشناسد. پس از یافتن او و دریافتن اینکه بچه حاصل یک آدم رباییست، مرد درگیر پذیرفتن زن و زن درگیر رفتن و ماندن می‌شود.

 

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.