اکران اولیه «جانگو رها شده» تازهترین ساخته کوئنتین تارانتینو در نیویورک

۲۳م آذر ،

به گزارش سینمانگار، سه شنبه شب فیلم «جانگو رها شده» آخرین ساخته “کوئنتین تارانتینو” در شهر نیویورک به نمایش درآمد. در این شب، “تارانتینو” و “جیمی فاکس” به همراه “کریستوف والتز”، “لئوناردو دی کاپریو” و “ساموئل ال. جکسون” حضور داشتند.

قبل از اکران اولیه این فیلمِ تقریبا سه ساعته در شهر نیویورک، “تارانتینو” تمام عوامل و بازیگران فیلم خود را معرفی کرد.

“کریستوفر والتز” که در این فیلم نقش یک شکارچی را ایفا می کند، دیشب برای اولین بار فیلم را دیده و کمی از صحبت ها و عکس العمل های مردم اطرافش متعجب شده بود.

او می گوید: “بی حس شده ام. به هیچ چیز نمی توانم فکر کنم، فقط فیلم را دیدم. فیلم های “کوئنتین” را بارها و بارها باید دید. چون هرچه بیشتر فیلم هایش را ببینید بیشتر و بهتر متوجه خواهید شد”.

از بازیگرانی که در مراسم دیشب حضور داشتند میتوان به “کامرون دیاز”، “لیو تیلور”، “دیدی”، “اسکار ایساک” و “دنیس کریستوفر” اشاره کرد.

به گزارش سینمانگار، در اکران اولیه این فیلم صحبت های بسیاری دربارهٔ موفق بودن این فیلم و احتمال برنده شدنش در مراسم اسکار می رفت.

در داستان فیلم «جانگو رها شده» آمده که “شولتز”(با بازی کریستوف والتز) شکارچی آلمانی، “جانگو” (با بازی جیمی فاکس) را که برده‌ی ارباب ظالمی بوده آزاد می کند و موافقت می کند تا به او کمک کند تا همسرش “برومهیلدا” (با بازی کری واشنگتن) را نجات دهد و در عوض “جانگو” برادران تبهکار را شکار کند، برادرانی که فقط “جانگو” می تواند هویت شان را برملا کند.

به گزارش سینمانگار، “لئوناردو دی کاپریو”، “آمبر تامبلین”، “ساموئل ال جکسون”، “جونا هیل”، “کری واشنگتن”، “کریستوفر والتز”، “جیمی فاکس”، “جیمز ریمر”، “زویی بل”، “جیمز روسو” و “بروس درن” بازیگران این فیلم وسترن- درام را تشکیل می دهند.



سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.