اکران فیلم دیگری از اطیابی در لبنان

۲۸اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس مسعود اطیابی تازهترین ساخته خودش را که هفته قبل پروانه نمایش دریافت کرد قصد دارد در کشور لبنان نیز به روی پرده برود.

 

اطیابی در گفت و گو با سینماپرس دربارهٔ اکران فیلم تازهش گفت: قرار است فیلم را در ده سینمای کشور لبنان همزمان با اکران آن در ایران به روی پرده ببریم.

 

وی گفت: در حال حاضر دوبله فیلم «خاک و مرجان» در استودیوی آدیو رجیو پروداکشن لبنان در حال انجام است و قرار است خودم برای نظارت بر دوبله فیلم به این کشور بروم.

 

اطیابی دربارهٔ استقبال تماشاگران لبنانی از فیلمهای ایرانی گفت: سینمای ایران با کشور لبنان ارتباط خوبی دارد و پیش از این نیز فیلمهای ایرانی در این کشور اکران شده است. تجربه شخصی بنده با فیلم «ریسمانی نزدیکتر از رگ» نشان داد مردم لبنان سینما را خوب می فهمند و با آن ارتباط برقرار می کنند.

 

کارگردان «خروس جنگی» در پایان گفت: «خاک و مرجان» در کشور افغانستان اکران شده است اما این قابلیت را دارد که با دیگر کشورها و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کند.

 

به گزارش سینماپرس «خاک و مرجان» قرار است همزمان در ایران ،لبنان و افغانستان اکران عمومی داشته باشد.

 

داستان «خاک و مرجان» دربارهٔ مردی افغانی است. او پس از سالها که همسرش را در انفجار طالبان از دست داده به همراه دو دخترش برای برپایی ازدواج دختر بزرگش به کابل برمی‌گردد اما در مراسم عروسی، زنی به‌جای مادر عروس برخاسته و عروس و داماد را بوسیده و می‌رود. همراه زن، پسرکی کوچک است. مرد، صدای زن را به هنگام صدا زدن فرزندش می‌شناسد. پس از یافتن او و دریافتن این که بچه حاصل یک آدم رباییست، مرد درگیر پذیرفتن زن و زن درگیر رفتن و ماندن می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.