اکران فیلم سینمایی “تمشک” در دی ماه

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

فیلم سینمایی “تمشک” به کارگردانی سامان سالور دی‌ماه اکران می‌شود. ساسان سالور (تهیه‌کننده “تمشک”) در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم اظهار کرد:‌ این فیلم در سینماهای مردمی سی‌ودومین جشنواره فجر با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و فیلمنامه آن کاندیدای دریافت سیمرغ بود. به طور کل می‌توان گفت که “تمشک” در میان آثار سامان سالور فیلمی است که…اکران فیلم سینمایی

 بیشتر مخاطب عام دارد تا خاص. وی ادامه داد: ما مدت‌ها قبل برای اکران «تمشک» با سرگروه سینما فرهنگ صحبت کرده بودیم و قرار بود اواسط فصل پاییز اکران شویم اما «آتش بس ۲» که بعد از فیلم ما ساخته شده بود اکران شد و به طور کلی نمی‌دانیم که چه اتفاقی در اکران می‌افتد. بعد از «آتش بس» هم با فیلم «تراژدی» قرارداد بستند و ما در اکران با مشکل مواجه شدیم.

تهیه‌کننده «تمشک» سپس خاطرنشان کرد: تمام اتفاقات برای اکران «تمشک» به نحوی پیش رفت که ما بیم آن داشتیم و البته داریم که بخشی از زمان اکران عمومی فیلم مصادف با جشنواره فیلم فجر شود و اگر این اتفاق بیفتد آقایان باید پاسخگوی بخش خصوصی باشند. البته ما در تلاشیم که بتوانیم وضعیت را طوری مدیریت کنیم که قبل از جشنواره فجر فیلم اکران شود.

ساسان سالور در پایان این گفت‌وگو اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که با پخش‌کننده فیلم انجام داده‌ایم و مذاکراتی که تاکنون انجام شده است، قرار است «تمشک» دی‌ماه روی پرده سینماها برود و امیدواریم که بتوانیم در موعد مقرر که درباره آن مذاکره کرده‌ایم فیلم را اکران کنیم تا ضرر مالی متوجه سرمایه‌گذاران ما نشود.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.