“اکسپریا Z1S” پرچمدار بعدی گوشی‌های هوشمند سونی + عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گمانه‌زنی‌های تازه حاکی از این است که شرکت سونی قرار است اواخر نوامبر از گوشی تازه خود که در واقع نسخه کوچکتر اکسپریا Z1 است و Z1S نام دارد رونمایی کند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، در آستانه رونمایی از محصول تازه سونی عکس تازه‌ای از آن در کنار برادر بزرگترش اکسپریا Z1 انتشار یافته است. 

انتظار می‌رود که نسخه کوچکتر Z1 از یک نمایشگر ۴٫۳ اینچی با فن آوری آی پی اس و وضوح ۷۲۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد. نمایشگر اکسپریا Z1 پرچمدار کنونی سونی پنج اینچ است.
 
انتظار می‌رود فن‌آوری تازه نمایشگر این گوشی برتری قابل توجهی نسبت به نمایشگرهای تی اف تی که روی گوشی‌های کنونی سونی وجود دارند، داشته باشد.
 
پیشتر گزارش ممتاز به نقل از‌ها حاکی از این بود که این گوشی ۱۲ نوامبر رونمایی خواهد شد.
 
مراسم رونمایی Z1S در شانگهای چین برگزار خواهد شد و در آن شرکت سونی از این اسمارت فون و یک فبلت موسوم به اکسپریا تایچی رونمایی خواهد کرد.
 
مشخص نیست که آیا این گوشی تازه در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.
 
همچنین فبلت اکسپریا تایچی که به همراه اکسپریا Z1S رونمایی خواهد شد از یک نمایشگر شش اینچی با وضوح ۷۲۰ پیکسل و یک پردازنده هشت هسته‌ای برخوردار خواهد بود.
 
اخبار انتشار یافته دربارهٔ مراسم رونمایی از این دو محصول تازه سونی در شرایطی است که این شرکت تاکنون به طور رسمی مطلبی دراین باره منتشر نکرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.