اکنون زمان مناسبی برای بازپخش سریال حجربن عدی است

۱۷اردیبهشت،

شریفی گفت: الان زمان مناسبی برای باز پخش سریال حجربن عدی است چرا که با شناخت هر چه بیش‌تر نسبت به این شخصیت بزرگ تنفر مردم از این وهابیون ملعون صدچندان خواهد شد.


به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سریال «حجربن‌عدی» در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا، با اشاره به شخصیت برجسته حجر و اخلاص وی در یاری کردن پیامبر مکرم (ص) و امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: حجر شخصیت بزرگی دارد و بسیار پای‌پند و وفادار به امیرالمومنین (ع) است تا جایی که وقتی احتمال می‌دهد فرزندانش‌ از امام روی برگردانند، می‌گوید اول فرزندانم را بکشید و بعد مرا.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن عملکرد تروریست‌های سوری در هتک حرمت مزار شریف حجر‌بن عدی و نبش قبر او بیان داشت: من وقتی خبر حرمت شکنی تروریست‌های بی‌شرم را شنیدم بسیار متأثر شدم و امیدوارم خداوند در آینده‌ای نزدیک آنان را به سزای عمل‌شان برساند و نابود کند.

شریفی اضافه کرد: بعد از انتشار یافتن این خبر اشخاص بسیاری با من تماس گرفته‌اند و ضمن ابرازی ناراحتی گفتند که الان زمان مناسبی برای باز پخش سریال حجربن عدی است چرا که با شناخت هر چه بیش‌تر نسبت به این شخصیت بزرگ تنفر مردم از این وهابیون ملعون صدچندان خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.