اگر از مبین نت شکایت دارید ،بخوانبد

بیشتر گلایه ها به محدوده میدان انقلاب تهران بر می گردد. با اینحال روابط عمومی مبین نت این مساله را رد می کند و تاکید دارد این منطقه از مناطق سبز این شرکت است و مشکلی از نظر سرعت اینترنت در این منطقه وجود ندارد.
به گفته روابط عمومی این شرکت، هنوز گلایه ای در خصوص سرعت پایین مبین نت در این منطقه به ثبت نرسیده اما اگر تعداد این گلایه ها افزایش یابد قطعا پیگیری خواهد شد اما با اینحال به نظر می رسد متقاضیان باید مشکل را در جایی دیگر جستجوکنند.
با این وجود بازهم مشتریان مبین نت برای ما می نویسند: لطفا مشکل کندی سرعت وایمکس مبین نت در ساعات بامدادی و در طول روزرا پیگیری کنید.این درحالی است که در محدوده میدان انقلاب تهران آنتن مبین نت وجود ندارد در حالی که تعداد زیادی مشترک در این محدوده در حال استفاده از وایمکس هستند و نزدیکترین آنتن در خیابان امام خمینی هست که با مشترکان این محدوده که کل منطقه ۱۱ می شود،سرعت ما به شدت کاهش پیدا میکند و همچنین پاسخگو نبودن و بی تعهدی نسبت به شکایات مردم و عدم ارائه کد ۱۷ رقمی پیگیری شکایت طبق قانون سازمان تنظیم مقررات رادیویی را پیگیری کنید.
شرکت مبین نت در حال کم فروشی و بی مسئولیتی نسبت به مشترکانش هست و پاسخگو هم نیست.
و لطفا هم شما پیگیری کنید اعتبار و پول ما با این کیفیت حروم میشود.
بنابراین در صورت اختلال در سرعت اینترنت مبین نت می توانید به سایتwww.mobinnet.ir مراجعه کنند و شکایت خود را در بخش صدای مشتری ثبت کنند.
همچنین می توانید در صورت لزوم با شماره های ۸۳۸۶۹۹۹۹ – ۰۲۱ و ۰۹۶۷۹۰ تماس بگیرید. با اینحال در صورت عدم پاسخگویی خبرآنلاین این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 ۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۱۷نظر ثبت شده
  1. صفری:

    سلام

    تماس گرفتم مبین نت برای ثبت نام tdlt گفتن ۲۴ حداکثر۴۸ ساعت دیگه میان نصب میکن گفتن اصلا پیش نیومده بیشتر از اون طول بکشه قید اینترنت مخابراتی و اینترنت هایی که روی خط میدن و زدم و …. خلاصه سرتون و درد نیارم ۵ روز گذشه هنوز هیچ کاری انجام ندادند ، کلا کارهای دفترم رو هواست نکته خنده دارش اینه که این شرکت هیچ مسول مافوق اپراتوراش نداره که بتونی از زیر دستی به بالا دستی شکایت کنی

  2. شهرزاد:

    آقا اگه نخوایم شکایتمون رو از مبین نت به مبین نت ببریم باید چیکار کنیم؟یعنی هیچ سازمانی نیست که بشه از مبین نت بهشون شکایت کرد غیر از خود مبین نت؟؟؟؟ا

  3. سید عدنان ابراهیمی:

    درتاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۷ترافیک ۱۸ گیگابایت ۶ماهه خریداری کردم که بعد از یکماه ان هم تعطیلات عید نوروز ومسافرت بدون هیچگونه استفاده به اتمام رسید وضمن پیگیری و تماس باشرکت کسی پاسخگو نیست

  4. رضا سامیان:

    من و دوستام یک شکایت بالا بلند نوشتیم و داریم امضا جمع میکنیم

  5. دانيال:

    من نرم افزار اندازه گیری مصرف اینترنت نصب کردم نشان ۱٫۸ گیگ جمع سند و رسیو مبینت ۳٫۸ گیگ کم کرده بود

  6. مرگ بر مبین نت:

    مبین نت بابت هر دقیقه اتصال به اینترنت دو مگابایت از حجم کم میکنه تازه بدون هیچ دانلودی، چه خبره مگه؟!

  7. Hamed:

    man ke razi nistam az pooli ke migiran.

  8. مشتری:

    چرا مبین نت حجم نامحدود نمیدهد و چرا حجم بالایی را میخورد که اصلا باور کردنی نیست ؟ تعرفه های گران هم دارد . اصلا و ابدا با اینترنت مخابرات قابل مقایسه نیست .چرا با این گرانفروشی برخورد نمیشود؟ حتی از افغانستان هم بسیار عقب تر هستیم . متاسفم که مردم پشنوانه دفاعی ندارند !!!

  9. عبدالجلیل جعفری:

    مبین نت تبلیغاتش وسیع است ولی خدماتش که یکی از آنها آنتن دهی است واقعا مشکل دارد من هم بخاطر تبلیغاتش یک مودم جیبی خریدم ولی نه سرعت داره نه سیگنال درست حسابی داره

  10. وحید:

    مبین نت تعرفه برای مشترکین کم مصرف نداره و الان کمتر از ۴ گیگا بایت حجم ماهانه رو ارائه نمیده و عملا مشترکان کم مصرف که ماهانه بیشتر از ۲ گیگا بایت مصرف ندارن مجبورند دوبرابر پول حجم بدن بدون اینکه ازش استفاده کنند رو پول پرداخت کنند!!!!!!!!

  11. سارا:

    من چند سال مشترک مبین نت هستم
    و سرعتی که دریافت میکنم، یک مگابایت هست اما میانگین سرعت دانلودم ۲۰۰ کیلوبایته و این یعنی خیلی افتضاحه.

  12. علي:

    حواستون باشه حتی وقتی که مودم مبین نت به برق نیست حجم دانلودتون را می خورد.

  13. عبدالحسين رضايي:

    با سلام
    خداراشکرکه یکی پیداشد مبین نت را زیر سوال برده و مشکلات را پیگیری نماید.ساکن قیطریه هستم.چندروز پیش درحدود بیست هزارتومان بابت یکماه اشتراک پرداخت نمودم اما متاسفانه اینترنت وصل نشد و هیچکس هم پاسخگو نیست و تاکنون هم به نتیجه ای نرسیده ایم.

  14. salman:

    من وایمکس ۲M گرفتم اما سرعت دانلودش به زور به ۱۵۰k میرسه!!!!

  15. ali:

    مگه رایگان نیست؟؟؟؟؟

  16. ali:

    انگار نه انگار

  17. ali:

    چرا از ساعت ۲ الی ۸ صبح رایگان نیست ؟

    چرا مصرف گیگ زیاد است مثلا اگر یک فایل کیلوبایت ۷۵kb دانلود شود به جاش ۶۴mb/242mb حساب میشود؟

    لطفا رسیدگی فرمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.