اگر اف.ث سئول صعود کند،استقلال دیگر به تهران برنمی‌گردد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روز چهارشنبه هفته آینده مهمان بوریرام خواهد بود و اگر بتواند از سد این تیم تایلندی بگذرد، راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.

به گزارش ممتاز؛بر اساس برنامه‌ریزی مسابقات، استقلال در صورت راهیابی به نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده جدال اف.ث سئول کره‌جنوبی و الاهلی عربستان برود. در همین راستا صبح دیروز سفارت کره‌جنوبی ویزای سفر استقلالی‌ها به این کشور را صادر کرد تا آنها در صورت صعود دیگر دغدغه‌ای برای سفر به کره نداشته باشند. الان طوری برنامه‌ریزی شده که اگر استقلال راهی نیمه‌نهایی شد و حریف کره‌ای هم از آن طرف صعود کرد، آنگاه کاروان آبی‌پوشان دیگر به تهران نمی‌آید و پس از یکی، دو روز توقف در بانکوک از آنجا مستقیم به سوی سئول پرواز می‌کند اما در صورتی که عربستانی‌ها حریف شاگردان قلعه‌نویی شوند، استقلالی‌ها به ایران بازگشته و دو، سه روز بعد عازم عربستان می‌شوند.

گفتنی است، ویزای عربستان به صورت فرودگاهی صادر شده و همه نفرات استقلال باید به اتفاق هم در یک پرواز عازم شوند. احتمال دارد دوباره ماجرای معطلی کاروان این تیم در فرودگاه و حواشی مرتبط به آن تکرار شود.

داستان بازی استقلال مس

*بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر، استقلال روز سی‌ویکم شهریور میزبان مس کرمان است و باید دهمین بازی خود در فصل جاری را برگزار کند. این مسابقه در حالی برنامه‌ریزی شده که اگر استقلال بتواند هفته آینده از سد بوریرام تایلند بگذرد، آنگاه راهی مرحله نیمه‌نهایی پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و حکایت بازی با مس شکل دیگری پیدا خواهد کرد و با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ مشخص نیست که آیا این سوژه سبب تقابل مجدد باشگاه استقلال با سازمان لیگ می‌شود یا نه؟

در این رابطه با میرشاد ماجدی تماس گرفتیم. سرپرست استقلال با تأکید بر هماهنگی انجام شده میان باشگاه و سازمان لیگ گفت: «سازمان لیگ در نامه‌ای که برای‌مان فرستاده، تأکید کرده است که اگر استقلال بتواند راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شود، بازی با مس به زمان دیگری موکول خواهد شد تا استقلال بدون هیچ دغدغه‌ای بتواند دیدارهای رفت و برگشت خود در مرحله نیمه‌نهایی را برگزار کند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.