اگر انتخابات در ایران آزاد نیست شما چگونه در دوره‌های پیش مسئول شدید؟

۳۰م دیماه ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ‌حضور حداکثری مردم و علاقه آن‌ها به شرکت در انتخابات نشانه‌ بارزی از آزادی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است که برخلاف جوامع اروپایی و غربی، میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات رو‌به رشد بوده و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی و اعتماد مردم به انتخابات سالم در ایران است.

“اسماعیل کوثری” نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح رمز فتنه و کلیدواژه “انتخابات آزاد” از سوی برخی اشخاص گفت: اشخاصی که این مباحث را مطرح می‌کنند قصد نشان دادن عدم آزادی انتخابات را دارند اما حضور مردم پرشور مردم در انتخابات،‌ تائیدی بر آزاد بودن انتخابات در جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: بحث انتخابات آزاد توسط غربی‌ها مطرح شده و اشخاصی در داخل آگاهانه و ناآگاهانه آن را بیان می‌کنند، این اشخاص که خود را از خادمان انقلاب می‌دانند باید به این سوال پاسخ دهند که اگر تا به حال انتخابات آزاد نبوده، شما چگونه با رای مردم انتخاب شده‌اید؟

“کوثری” تصریح کرد: این اشخاص قصد داشتند همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری دوره پیش بحث “تقلب” را به میان کشیدند، در این دوره نیز انتخابات آزاد را دستاویز قرار دهند که “مقام معظم رهبری” با درایت کامل در مقابل آن‌ها ایستادند و رهنمودهای ایشان سبب رو شدن دست “فتنه‌گران” شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور حداکثری مردم و علاقه آن‌ها به شرکت در انتخابات نشانه‌ بارزی از آزادی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است که برخلاف جوامع اروپایی و غربی، میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات رو‌به رشد بوده و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی و اعتماد مردم به انتخابات سالم  در ایران است.

نماینده تهران  اظهار داشت: مدعیان برگزاری انتخابات آزاد می‌دانند که به سبب عملکرد بد و وابستگی به بیگانگان مردم به آن‌ها اقبالی نشان نمی‌دهند، بسیاری از این اشخاص جزو فتنه‌گران، تعدادی از اصلاح‌طلبان، جبهه ملی و امثال این گروه‌ها می باشند که وابستگی آن‌ها به دشمنان برای مردم ثابت شده‌است.

وی با اشاره به اینکه این اشخاص وابستگی خود را به بیگانگان انکار نکردند، خاطرنشان کرد: این اشخاص همواره برای ایجاد شک و شبهه در اذهان مردم قبل از انتخابات به بیان یک چنین مباحثی می‌پردازند تا انتخابات را زیر سوال برده و نقش مردم در تعیین رئیس جمهور را بی‌تاثیر جلوه دهند

“انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.