اگر بخواهند سرپرستی ام را تمدید کنند قبول نمی کنم/ دلیلی نمی بینیم مجمع برگزار نشود

۳ م دیماه ،

تکابی پس از پایان مهلت سرپرستی هیئت پینگ پنگ:

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت : مهلت سرپرستی ام به پایان رسیده است اگر انتخابات برگزار شود و کاندید نبودم، همکاری ام را قطع می کنم.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در مدت ۳ ماهی که از زمان سرپرستی ام می گذرد فکر می کنم به اندازه ۵ سال کار انجام داده ام، از عملکرد فنی ام بسیار راضی هستم، اما متأسفانه حاشیه هایی در ورزش وجود دارد که درد آن می باشند ومن نیز درگیر آنها شدم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان ادامه داد؛ من در این مدت درگیر چالشهایی شدم که سلامتی و زندگی خانوادگی ام را نیز تحت تاثیر قرار داد، زیرا در این مدت کسی از من دربارهٔ عملکرد فنی ام نپرسید وهرچه سئوال شد فقط مسائل حاشیه ای بود.

تکابی خاطر نشان کرد: من در این مدت به همراه یوسف سلیمانی دبیر، پروانه چوپان نژاد نایب رئیس هیئت و سایر همکارانم در کمیته های مختلف توانستم فعالیت انجام دهم که از همه همکارانم تشکر می کنم، برای ادامه همکاری با هیئت اصفهان هم باید بگویم که من با نظر مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون تنیس روی میز به این سمت گذاشته شده ام واگر نظر آنها این باشد که من دیگر همکاری نکنم می پذیرم وبرای شخصی که قرار است سمت سرپرستی را برعهده بگیرد نیز آرزوس موفقیت می کنم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان اظهار داشت؛ من دلیل نمی بینم که مجمع برگزار نشود اگر انتخابات برگزار شود که زمان آن را به احتمال زیاد در همین ماه اعلام کرده اند من نیز به عنوان یکی از کاندیدها هستم و شرکت خواهم کرد تا تکلیف رئیس هیئت مشخص شود اما اگر تصمیم بر این باشد که سرپرستی هیئت را تمدید کنند من این حق را برای خود قائل هستم که این سمت را نپذیرم. مسابقات اپن و دسته یک اصفهان به تازگی و با حضور ۱۱۶ نفر برگزار شد.

تکابی دربارهٔ این رقابتها توضیح داد: مسابقات اپم دسته یک اصفهان در حالی برگزار شد که حضور این تعداد شرکت کننده در چند سال اخیر بی سابقه بود در پایان ۱۹ نفر را انتخاب کردیم که به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، این مسابقات دو پدیده نیز داشت که متین فرهانی و محمد امین سعدنیا بودند قرار است در هرماه برای پینگ پنگ بازان اردوهای کوتاه مدت برگزار می کنیم که وسایل و تجهیزات را نیز برایشان فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: نکته قابل توجه در مسابقات این بود میانگین سنی دسته برتر بزرگسالان به ۴/۱۹ کاهش یافته است این در حالی است که پیش از این این رقم بالاتر بود.

تکابی ادامه داد: دیگر نکته جالب این است که از ۸ نفر بازیکنان دسته برتر اصفهان ۶ نفر عضو تیم تابان نخ می باشند که در لیگ برتر جوانان و امید امسال شرکت کرده است.

سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان دربارهٔ حضور یا عدم حضور  تیم فرشتگان اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان اعلام کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و پیگیری ها را مسئولان این تیم انجام می دهند اگر به ما مراجعه کنند که استقبال می کنیم در غیر این صورت برایشان آرزوی موفقیت می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.