اگر بسیار به در و دیوار و اسباب منزل برخورد می کنید بخوانید!

۰۳م اسفند ،

روان شناسان سبب برخورد درصد بالایی از اشخاص به اشیای دیگر به سبب مشغله های ذهنی و عدم تمرکزشان است اما در سبب یابی کسانی که به دفعه های بسیار دچار این مشکل می شوند باید روی چند عامل خاص تمرکز کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ساینس دیلی؛ یک سبب این مشکل ریشه در دوران کودکی دارد عدم دریافت کلسیم در استخوان ها یا درگیری با یک مشکل عضلانی مناسب بروز این مشکل ها می گردد.

عدم هماهنگی میان دیدن و انجام حرکت هاست سبب دیگر این مشکل است که جزء اختلال های رشدی در کودکان است و اگر شناسایی نشود تا دوران بزرگسالی هم ادامه پیدا می کند.

برای جلوگیری از دامنه دار شدن این مشکل فرزندتان حتماً باید تحت نظر یک کار درمان باشد تا روی ماهیچه هایش کار شود در عین حال میزان تراکم استخوان ها نیز باید اندازه گیری شود.

انحراف بینایی هم ممکن است سبب به محیط اطراف خوردن فرد شود زیرا زاویه دید بیمار تغییر کرده و شکایت تطابق دید پیدا می کند، این مساله سبب می گردد شی را در جای دیگر ببیند در نتیجه با آن ها برخورد کند.

افسردگی هم می تواند در این زمینه اثرگذار باشد در افسردگی فرد انرژی لازم را در انجام امور ندارد و به سبب کاهش سطح انرژی به اشیا برخورد می کند.

انسان ها منفعل هم دچار این مشکل اند زیرا فاقد جوشش های لازم برای انجام کارهای روزمره شان می باشند.

در مورد این که چه زمانی باید نگران بروز این بیماری در اشخاص باشیم بستگی به شدت و فراوانی آن دارد که برای متخصصان معیار مهمی است اما اگر فرد از نظر انجام حرکت های موثر مشکلی نداشت باید به وجود مشکلات مخچه ای در بیمار فکر کرد و در هر صورت این نشانه ها باید جدی در نظر گرفته شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.