اگر بنا iبه نقد باشد که توفیقات اصولگرایان ده‌ها برابر غیر اصولگرایان بوده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بنا بر نقد اصولگرایان باشد، نقاط مثبت و توفیقات اقتصادی اصولگرایان در طی این مدت ده‌ها برابر غیراصولگرایان در دولت‌های قبل بوده است،

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اگر اصلاح طلبان می‌خواهند با سیاست برد وارد عرصه انتخابات شوند هیچ مانعی جلودار آنها نیست جز قانون چرا که احتمال دارد اشخاصی با توجه iبه سوابق برخی اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند.

وی با بیان اینکه اقتضای انتخابات رقابت بین کاندیداها است، تصریح نمود: اقتضای فعالیت‌های حزبی در عرصه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برد است و این مهم که اصلاح‌طلبان تنها برای برد وارد عرصه انتخابات می‌شوند بی پایه است.

ترقی iبه انتقاد اسحاق جهانگیری نسبت iبه عملکرد دولت دهم در بخش سیاست داخلی و اقتصادی اشاره نمود و گفت: اگر بنا بر نقد اصولگرایان باشد، نقاط مثبت و توفیقات اقتصادی اصولگرایان در طی این مدت ده‌ها برابر غیراصولگرایان در دولت‌های قبل بوده است، دولت هم در عرصه سیاسی و هم اقتصادی iبه استقلال، اقتدار و خودکفایی رسیده که این مسئله با اعداد و ارقام قابل اثبات است.

وی در ادامه افزود: در دوره دهم ریاست جمهوری علیرغم همه نقدهای موجود، توفیقاتی نیز حاصل شده که چندین برابر دوره اصلاحات بوده است، در حالیکه در دوران اصلاحات نه تنها هیچ خدمتی برای توسعه اقتصادی صورت نگرفت بلکه در عرصه سیاست خارجی با وابستگی iبه غرب iبه عزت کشور آسیب‌هایی نیز وارد شد.

ترقی با اشاره iبه موفقیت دولت دهم در بعد سیاست داخلی اظهار داشت: نکته مهم این است که درصد مشارکت مردم در همهی انتخابات نسبت iبه ۲ خرداد ۷۶ بالاتر بوده است اما فتنه‌ای که اصلاح‌طلبان iبه پا نمودند، جنب‌و‌جوش و فعالیت‌های سیاسی مردم را کاهش داد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اینکه گفته می‌شود اصلاح طلبان باید توبه نمایند، منظور فتنه گرانی می باشند که درسال ۸۸، دست در دست بیگانه گذاشتند، iبه نظام ضربه وارد نمودند و در پازل دشمن بازی نمودند، این اشخاص در صورت بازگشت باید توبه نمایند در غیر این صورت جایی در عرصه سیاسی کشور ندارند از این رو اصلاح طلبان مرز خود را با فتنه گران مشخص و مجزا نمایند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان نمود: اصلاح‌طلبان قطعا باید در چارچوبی که مقام معظم رهبری در ارتباط با ضوابط انتخابات بیان فرمودند، خودشان را بگنجانند و توقع نداشته باشند که فراتر از معیارهای رهبر معظم انقلاب، کسی فرش قرمزی برایشان پهن کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.