اگر جشنواره فجر برایم بی‌اهمیت بود فرم جشنواره پرنمی‌کردم

۱۸م دیماه ،

روح الله حجازی در تکذیب خبرها رسانه‌ها به سینماپرس اعلام کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ کارگردانی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ضمن تکذیب هرگونه مصاحبه ای با رسانه های مختلف گفت: نوشته اند جشنواره فجر برایم اهمیت ندارد درحالیکه اگر این جشنواره برای من بی اهمیت بود فرم شرکت در جشنواره را پر نمی کردم.

روح الله حجازی؛ کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: چندی پیش مصاحبه ای از من در باشگاه خبرنگاران جوان و به طبع آن یک روزنامه منتشر شده که در آن به نقل از من آمده بود «جشنواره سی و یکم اهمیتی برایم ندارد و حرفی در مورد آن نخواهم زد» که من هر گفت و گویی در این دو رسانه را تکذیب می کنم.  اگر جشنواره بین المللی فیلم فجر برای من بی اهمیت بود، هیچ گاه برای شرکت در آن، فرم جشنواره را پر نمی کردم.

وی تصریح کرد: طی روزهای قبل بسیاری از رسانه ها برای پیگیری خبرها فیلم تازه من با نام «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، تماس می گرفتند، که از مصاحبه با دوستان امتناع کردم، اما در پی این گفت و گو ها هر مکالمه ای که بین من و مصاحبه شونده به هر سببی صورت گرفته به عنوان خبر انتشار یافته که این امر، شکل حرفه ای نداشته و من به آن معترضم.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه مصاحبه رسمی تا امروز با هیچ رسانه ای نداشته، ابراز داشت: فکر می کنم امروز زمان مناسبی برای بیان نقطه نظراتم در رابطه با جشنواره سی و یکم است.

حجازی ادامه داد:در حال حاضر به سبب رد فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از حضور در سودای سیمرغ متعجب بوده و با توجه به اینکه مسئولان جشنواره سببی برای حذف این فیلم اعلام نکرده اند، بلاتکلیف نسبت به این مسئله هستم.

کارگردان فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» گفت: امیدوارم آنقدر تلاش یک ساله گروه های فیلمسازی برای دبیرخانه جشنواره با اهمیت باشد تا سبب اصلی حذف بعضی از فیلم ها را برای سینماگران و مردم مشخص کنند.

وی تصریح کرد: سال قبل نیز بهانه بی کیفیت بودن فیلم را برای قبول نکردن بعضی از فیلم ها در سودای سیمرغ بیان کردند، امسال نیز چنین بهانه ای تکرار شد، ای کاش دوستان هیئت انتخاب برای حذف فیلم ها روش تازهی را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه هر فیلمسازی دوست دارد تا اثرش در جشنواره فیلم فجر به عنوان جشن ملی سینمای ایران دیده شود، ابراز داشت: هرچند فیلم من به سودای سیمرغ راه پیدا نکرد، اما دوست دارم تا این فیلم در جشنواره به نمایش درآید. اما قبل از هر چیز باید بدانم مشکل اصلی فیلم من از نگاه هیئت انتخاب چه بود.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۸۴۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.