اگر دستوری از دولت یازدهم داشتیم ساخت و ساز مسکن ویژه را ادامه می‌دادیم

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به برنامه ادامه ساخت مسکن ویژه در تهران، گفت: هنوز برنامه ای برای ساخت و ساز در زمینهای کیان شهر و وردآورد نداریم، ضمن اینکه اگر دستوری از دولت یازدهم داشته باشیم، ساخت و ساز مسکن ویژه را ادامه می‌دهیم.

به گزارش ممتاز : فریبرز واحدی در گفتگو با مهر در خصوص ساخت و سازهای مسکن ویژه در مناطق دیگر شهر تهران، گفت: در چند منطقه ساخت و ساز مسکن ویژه بررسی شده اما تمامی این طرحها در مرحله بررسی است و به سبب پایان کار دولت دهم نمی توان این پروژه ها را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه زمینهایی در منطقه وردآورد در منطقه ۲۲ شهر تهران و کیان شهر در منطقه ۱۵ جانمایی شده است، بیان کرد: زمین در وردآورد متعلق به شهردای است و تاکنون هم بابت ساخت مسکن، موافقت نکرده است، بنابراین در صورتی که مورد توافق شهرداری و وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد، ما آمادگی ساخت ۲ هزار واحد را در این پایگاه اینترنتی داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه زمین کیان شهر متعلق به وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: به سبب اینکه در این منطقه مشکل زمین نداریم، بنابراین امکان ساخت واحدها در آنجا وجود دارد که به همین منظور ، پیش بینی ساخت یک هزار واحد در این منطقه شده است.

واحدی با اشاره به اینکه فعلا ساخت و سازی در منطقه کیان شهر آغاز نمی شود، گفت: با اتمام کار دولت دهم باید به انتظار سیاست‌گذاری در دولت بعدی باشیم تا براین اساس، ساخت و سازها در شهر تهران پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر دستوری از دولت بعدی داشته باشیم، ساخت و سازها را ادامه می دهیم، افزود: اراضی دولتی بسیاری برای ساخت مسکن در شهر تهران شناسایی شده است که در صورت موافقت صاحب زمین و سیاست دولت بعدی، ساخت و ساز در آنها انجام می گیرد.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.