اگر رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی حمله کند، دندان‌هایش را در دهانش خرد می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر رژیم صهیونیستی یا هر دشمن دیگری به ایران اسلامی حمله کند، دندان‌هایش را در دهانش خرد می‌کنیم.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در جمع نمازگزاران مسجد المهدی شهر ری گفت: دو ویژگی مهم تقدس و مردمی شدن باعث پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس شد که باید در جنگ اقتصادی پیش‌رو نیز این دو ویژگی به کار بیاید.

وی ادامه داد: الهی شدن در جنگ اقتصادی به این معناست که باید از فساد، حیف و میل و اسراف خود‌داری کنیم؛ اگر اجازه دهیم مردم در تولید شرکت کنند، همه تحریم‌ها نیز خنثی خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بهره‌‌برداری مطلوب از فرهنگ دفاع‌‌ مقدس برای رفع مشکلات مردم، لازمه ادامه فعالیت‌های پس از این دوران بوده و هست.

وی افزود: اگر قواعد فرهنگ دفاع‌‌ مقدس را در جهاد اقتصادی به کار بگیریم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و از سوی دیگر با وجود داشتن منابع بزرگ در کشورمان نباید تورم داشته باشیم.

رضایی اظهار داشت: بستر یک خیزش مانند انقلاب‌اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در چند سال آینده در عرصه علم، فناوری، اقتصاد و شهرسازی به دست نسل سوم و چهارم انقلاب مهیا شده است.

وی گفت: در شرایط سال‌های نخست دفاع مقدس با دو مشکل اشغال دشمن خارجی و دست‌های پنهانی که به ما اجازه دفاع کردن نمی‌دادند، مواجه بودیم؛ مدیریت سیاسی و نظامی بعد از بنی صدر که تغییر کرد، در اولین قدم‌، حصر آبادان را شکسته و بعد از آن شهرها یکی پس از دیگری آزاد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اولین دستاورد پس از جنگ تحمیلی، اقتدار نظامی کشور اسلامی ایران بود چرا که در این جنگ، نه تنها دشمنان را از خاک خود بیرون کردیم بلکه با تبدیل تهدید به فرصت توانستیم علاوه بر افزایش اقتدار دفاعی خود، نیروهای مسلح نظام را نیز بازسازی کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان قسم خورده بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی یا هر دشمن دیگری به ایران اسلامی حمله کند، دندان‌هایش را در دهانش خرد می‌کنیم.

رضایی خاطر‌نشان کرد: بیداری‌اسلامی نشأت گرفته از دوران دفاع‌‌ مقدس است و کشورهای بیدار شده از راهی که انتخاب کرده‌‌اندف برنمی‌ گردند چون روحیه پیدا کرده‌اند، چیزی که آمریکایی‌ها‌ و صهیونیست‌ها هرگز فکرش را نیز نمی‌کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.