اگر فیش حقوقی عزت الله انتظامی را ببینید شرمنده می شوید! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر نیوز: حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در آستانه روز ملی سینما به دیدار عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت رفته است.
ایوبی و هیات همراه از ظهر امروز به دیدار خانواده زنده یاد رشیدی رفتند و سپس در منزل منیژه حکمت، محمدعلی کشاورز و عزت الله انتظامی حاضر شدند.

اگر فیش حقوقی عزت الله انتظامی را ببینید شرمنده می شوید! +عکس

انتظامی در این دیدار به نجابت هنرمندان اشاره کرده و یادآور شده است: بسیاری از همکاران من این روزها در خانه نشسته اند در حالی که ملکی از خودشان ندارند و اجاره نشین هستند. من از مسئولان این حوزه تقاضا می کنم به این افراد که خودشان هیچ وقت مشکلاتشان را بیان نمی کنند، توجه کرده و آنها را شناسایی کنند و به آنها کمک کنند.
وی بیان کرده است: این روزها بیشتر کتاب می خوانم و وقتم را با کتاب های تازه منتشر شده می گذرانم و به کسانی فکر می کنم که روزی با من همکار بودند و امروز شرایط خوبی ندارند. خوشحالم که اوضاع برای جوانان بهتر شده و آنها می توانند به خوبی کار بکنند.
در این ملاقات که با حضور مجید انتظامی همراه بوده است، پسر این هنرمند پیشکسوت درباره آخرین فعالیت های خود به کنسرتی در ۳۱ شهریور اشاره کرده است که قرار است در فضای باز موزه باغ ملی واقع در میدان توپخانه به مناسبت افتتاح سردر جدید آن اجرا بشود.
یکی از اتفاقات قابل توجهی که در این ملاقات رخ داده است، اهدای کتاب عزت الله انتظامی با عنوان «من عزت، بچه سنگلج هستم» به حجت الله ایوبی بوده است.
انتظامی در این ملاقات بیان کرده است: من همیشه خدا را با نام پروردگار می شناسم و این یک اعتقاد درونی است که عظمت او را با این نام برای خودم بزرگتر می بینم. من برای خودم چیزی نمی خواهم ولی امیدوارم که هنرمندان پیشکسوت بعد از این شرایط بهتری داشته باشند.
در ادامه این صحبت ها، مجید انتظامی بیان کرده است: حالا که بازار انتشار فیش های حقوقی داغ شده، فکر می کنم اگر پدرم فیش حقوقی اش را منتشر کند، خیلی ها شرمنده می شوند.
این ملاقات با گرفتن یک عکس یادگاری و شنیدن خاطرات خوش از عزت الله انتظامی به پایان رسید.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.