اگر مسئولین توجه نکنند سقوط موسیقی حتمی است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

جواد لشکری در گفت‌وگو با هنرآنلاین/

جواد لشکری معتقد است؛ در چند سال اخیر مدیران حوزه موسیقی توجه چندانی به این هنر نداشتند و به درخواست‌های هنرمندان بی‌توجه بودند و اگر این رویه ادامه پیدا کند، سقوط این حوزه حتمی است.

جواد لشکری، آهنگساز و نوازنده ویولن در گفت‌و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: به طور کلی من در این چند سال اخیر هیچ پیشرفتی در حوزه موسیقی ملاحظه نکردم و این موضوع برای پیشکسوتان سخت است زیرا همه ما چندین سال تلاش کردیم تا شاهد شکوفایی موسیقی باشیم اما نه تنها پیشرفت نکردیم بلکه درجا زدیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: متاسفانه مدیران حوزه موسیقی توجه چندانی به این هنر ندارند و به درخواست های هنرمندان بی توجه می باشند در نتیجه موسیقی به سمت پرتگاه رفته است و اگر بیشتر دقت نکنیم سقوط این حوزه حتمی است.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: تنها خواسته من از مسئولین این است که موسیقی را به عنوان هنر بشناسند و بیشتر به آن توجه کنند زیرا موسیقی با جان و روح مردم در ارتباط است و می توانیم به عنوان غذای روح از آن استفاده کنیم در نتیجه باید شرایطی مهیا شود تا هنرمندان هر روز اثر تازه و متفاوتی را ارائه دهند.

لشکری در ادامه تاکید کرد: همچنین هنرمندان پیشکسوت دلزده شده اند در حالیکه باید با حمایت مسئولین پیشکسوتان بر کار هنرمندان جوان نظارت کنند تا موسیقی به تعالی برسد زیرا اگر نظارت و رسیدگی ریش سفیدان موسیقی نباشد موسیقی از مسیر اصلی خود خارج می گردد.

جواد لشکری در پایان گفت: تنها خواسته من از علی مرادخانی این است که موسیقی را به دوران طلایی خود بازگرداند زیرا همه ما آرزو داریم موسیقی را در اوج خود ببینیم، همچنین حمایت از هنرمندان از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.