اگر مناظره ها اصلاح نشود،شرکت نمی کنم

۱۱خردادماه،

شیوه اجرای مناظره امروز جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود. بنده با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به این شیوه اعلام کردم/ بهتر است دوستان محترم هر چه زودتر تمهیدی بیندیشند برای اینکه شرایطی را فراهم آورند که مردم شریف قدرت انتخاب اصلح را پیدا کنند و نیز شان نامزدها حفظ شود.

محسن رضایی در گفت و گو با پایگاه خبری ایران من سلام ضمن تشکر از زحمات فراوان همکاران صدا و سیما گفت: ظاهرا آنها در طراحی مناظره های امسال از ترس حوادث سال ۸۸ از سوی دیگر بام افتادند. او با اشاره به اینکه شیوه اجرای مناظره امروز در شان مردم ایران و نامزدهای ریئس جمهوری نبود گفت: شاید بهتر این باشد که هفت کارشناس مجرب با نامزدها مناظره کنند.

او در اعتراض به شیوه مناظره روز جمعه اذعان کرد: ما حق نداریم حتی یک لحظه وقت مردم را تلف کنیم. این برنامه و نوع طراحی آن سبب شد تا حرف ها بریده بریده مطرح شوند و کاندیداها نتوانند به خوبی از برنامه های خود دفاع کنند. وی افزود: تیم کارشناسی ما روزها و ساعت ها روی یک برنامه که مشتمل بر ۱۴ جلد کتاب است و پایگاه اینترنتی ویکی رضایی (که از پشتوانه بیش از ۱۰۰ هزار کارشناس، نخبه استانی، شهرستانی و تسهیلات میدانی برخوردار است) کار کرده اند، چطور می گردد در یک فرصت سه دقیقه ای از این برنامه دفاع کرد.

رضایی خاطر نشان کرد: شیوه اجرای مناظره امروز جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود. بنده با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به این شیوه اعلام کرده و در حال بررسی این موضوع برای شرکت یا عدم شرکت در مناظره های بعدی هستم و این نظر را به ستاد انتخاباتی وزارت کشورنیز اعلام خواهم کرد بهتر است دوستان محترم هر چه زودتر تمهیدی بیندیشند برای اینکه شرایطی را فراهم آورند که مردم شریف قدرت انتخاب اصلح را پیدا کنند و نیز شان نامزدها حفظ شود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.