اگر گواردیولابه چلسی رفت تعجب نکنید!

اگر گواردیولابه چلسی رفت تعجب نکنید!

 

شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۳:۵۹

گل: دیگو آرماندو مارادونا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مربی کنونی باشگاه الوصل امارات در صحبتهایی اعلام کرد که اگر پپ گواردیولا را روی نیمکت مربیگری چلسی ببیند متعجب نخواهد شد.

این درحالی است که گواردیولا اخیرا اعلام کرد که در پایان رقابتهای این فصل از نیمکت مربیگری بارسا جدا خواهد شدو یک سال به دور ازدنیای مربیگری زندگی خواهد کرد.

از سوی دیگر چلسی هنوز مربی فصل بعدش را برنگزیده و روبرتو دی متئو، تحت عنوان مربی موقت به فعالیتش ادامه می دهد. اکنون مارادونا احساس می کند که قدرت و پول رومن آبراموویچ، می تواند مربی اسپانیایی را برای حضور در انگلیس متقاعدکند.

مارادونا در صحبتهایی به تایمز آو ایندیا گفت:« پپ گواردیولا مربی درخشانی است که من واقعا او را تحسین می کنم. او درمقابل هواداران پرشور و هیجان بارسا اعلام کرده که می خواهد به استراحت بپردازد ولیاگر خیلی زود شنیدید که او به نیمکت مربیگری چلسی پیوسته، تعجب نکنید.»

مربی الوصل درادامه درمورد کورس قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر گفت:« روبرتو مانچینی اکنون به جمع آن دسته مربیان عجیب و غریبی می پیوندد که توانسته در دو کشور ایتالیا و انگلیس به قهرمانی برسد. اندکی پیش این را عملی و ممکن نمی دانستم ،چون آبی ها، ۸ امتیاز کمتر از شیاطین سرخ داشتند. البته با بازگشت دوست من، کارلوس تبس، اوضاع سیتی متحول شد. یایا توره هم لیدر فوق العاده ای برای این تیم بود و او شایسته کسب اولین قهرمانی درانگلیس هست.»

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.