ایتالیا با ادامه شکست ناپذیری در مقابل آلمان راهی فینال اروپایی شد

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا، تیم های فوتبال ایتالیا و آلمان پنج شنبه شب به وقت محلی در ورزشگاه ملی ورشو لهستان به دیدار هم رفتند که در این دیدار مهیج و پربرخورد، بار دیگر این ایتالیا بود که در دیدار با آلمان با پیروزی دو بر ۱، از زمین مسابقه سربلند بیرون آمد.

در این دیدار که در حضور ۵۶ هزار تماشاگر مشتاق برگزار شد، لاجوردی پوشان ایتالیا با روحیه ای مضاعف از پیروزی در بازی قبلی مقابل انگلستان و انگیزه روانی بالا به سبب پیروزی های قبلی در مقابل آلمان، از وضعیت بهتری در ارائه بازی برخودار بودند.

ماریو بالوتلی، مهجم سیه چرده ایتالیایی ها به تنهایی با به ثمر رساندن دو گل زیبا در دقایق ۲۰ و ۳۶ نیمه اول در کنار جیان لوئیجی بوفون دروازه بان موفق و با تجربه این تیم، از جمله بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

مسعود اوزیل مهاجم ترک تبار آلمان در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی توانست یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند.

تغییرات ایجاد شده از سوی یواخیم لوو،سرمربی آلمان در ترکیب تیم در مقابل ایتالیا چندان ثمربخش نبود و بازیکنان آلمان در غافلگیر کردن حریف چندان موفق عمل نکردند.

ورود میروسلاو کلوزه ،مارکو رویس و توماس مولر به زمین در نیمه دوم با هدف تقویت تیم نیز نتوانست موثر واقع شود و در شبی که بوفون در شرایط بسیار آماده ای به سر می برد، آلمان بار دیگر بازی را به ایتالیا واگذار کرده و با جام ملت های اروپا یورو ۲۰۱۲ به تلخی وداع کرد.

ایتالیا یکشنبه شب در دیدار فینال یورو ۲۰۱۲ در شهر کیف اوکراین به مصاف اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۵۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.