ایتالیا و تیم داوری با هم زورشان به ایران نرسید/ رقص پرچم مقدس ایران در ساحل نیلگون خلیج فارس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بازی های موفقش در جام بین قاره ای را با پیروزی برابر ایتالیا به پایان برد.

به گزارش ممتاز ؛ تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو پیروزی شیرین برابر برزیل و روسیه به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. ایتالیا که دو بازی ابتدایی خود را به روسیه و برزیل باخته بود ، در این مصاف سعی می کرد تا برای حفظ آبرو مبارزه کند. ایتالیایی ها در این مصاف سخت و نفس گیر ابتدا ایتالیایی ها به گل رسیدند اما بلوک باشی بازی را مساوی کرد. در ادامه ایتالیایی ها دو گل زدند و ۳ بر یک پیش افتادند . این اما پایان کار نبود چون حسنی و بلوک باشی نگذاشتند تیم ملی بازی با با شکست در وقت اول به پایان ببرد.

در ۱۲ دقیقه دوم ایران که هاشم پور از نیمکتش اخراج شده بود با یک گل ، بازی را ۴ بر ۳ به سود خود به پایان ببرد. گلی که اکبری برای ایران به ثمر رساند تا بازی در مصاف ماراتن وار وقت سوم ادامه پیدا کند. ایتالیایی ها در این وقت به آب و آتش زدند. بازی بارها نتایجش تغییر کرد و اخراج عبداللهی فشار بر ایران را حسابی بسیار کرد. با این وجود ایران با گل های احمدزاده و دو گل مسلم مسی گر این وقت را هم با نتیجه ۷ بر ۷ مساوی به پایان رساند تا بازی دوباره به وقت اضافه بکشد.

در این وقت ایران تنها به گل پیروزی فکر می کرد تا بتواند با رسیدن به امتیاز ۶ ،صدرنشین شود و دیدار نیمه نهایی ساده تری را برای رسیدن به اولین فینالش در رخدادهای رسمی زیر نظر فیفا تجربه کند. در ۳ دقیقه وقت های تلف شده ، دو تیم بسیار محتاط بازی می کردند و تصمیمات داوری همچنان اعصاب ملی پوشان ایران را آزار می داد و گرفتن یک ضربه پنالتی عجیب در دقایق پایانی بازی به سود ایتالیایی ها ، بخت پیروزی را به حریف داد. داور اهل کشور میزبان بازی تمام تلاشش را به خرج می داد تا ایران سومین پیروزی متوالی اش را کسب نکند اما تلاش او هم حاصلی نداشت و ایتالیایی ها توپ شان را خارج زدند و بازی اینگونه به ضربات پنالتی رسید.

در ضربات پنالتی هم ابتدا ایتالیایی ها گل زدند ، بلافاصله بلوک باشی جبران کرد. ضربه دوم را اکاپیتان ایتالیا به خارج زد و نادری برای ایران پشت توپ ایستاد.  او بسیار زیبا توپش را گل کرد. حالا نوبت پنالتی سوم بود. رقابت پالماچی و حسینی . او توپش را به خارج زد . بازی باید تمام می شد اما داور دست بردار نبود. او پنالتی را بسیار خنده دار تکرار کرد.  توپ تکرار شده را پالماچی گل کرد اما حسنی توپش را طوری گل کرد که داور بازی هم نتوانست کاری از پیش ببرد . ایران پیروز شد و صدرنشین گروه. تیم ملی ایران با این پیروزی ، پرچم زیبای ایران را در ساحل جمیرا در حاشیه جنوبی خلیج نیلگون فارس به رقص در آورد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.