ایجاد اصلاحات بین المللی از طریق جنبش عدم تعهد را خواستاریم

وزیر امور خارجه مالزی گفت: خواسته مالزی از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ایجاد و به وجود آوردن اصلاحات و هماهنگی در ساختار بین المللی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل اجلاس ، انیفه حاج، عمان وزیر امور خارجه مالزی با اشاره به ضرورت ایجاد نهادی در راستای حل مشکلات و مسائل کشور خود اظهار داشت: ما نیاز به نمایندگانی داریم که منصفانه و عادلانه در نهادهای بین المللی بر مشکلات فائق آیند.

وی با بیان اینکه کشور مالزی دارای دیدگاههای متفاوتی است تصریح کرد: برای اصلاحات باید تمامی زمینه ها را در نظر گرفت و ما معتقد هستیم که جنبش عدم تعهد با توجه به تنوع کشورهای عضو می تواند با ارائه پیشنهادات خود مشکلات حاکم بر برخی از کشورها را کاهش دهد.

وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم دیدگاههای کشورهای مستکبر بر کشور ما تحمیل شود افزود: کشور ما به عنوان یکی از اعضای جنبش عدم تعهد تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف برادرانه دنبال خواهد کرد.

وزیر امور خارجه مالزی با تاکید بر اینکه در ارایه اصول و عقاید نباید مقلته کنیم، خاطر نشان کرد: غرب و رژیم صهیونیستی همواره سعی دارند با متفاوت نشان دادن عقاید و فرهنگ کشورها به تضعیف ملتها بپردازد تا از این طریق بتوانند اهداف و برنامه های خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.