ایجاد امکان ثبت‌نام اینترنتی در سمینار ادبیات داستانی انقلاب

احمدی شاکری دبیر علمی نخستین سمینار ادبیات داستانی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت برگزاری این سمینار عنوان کرد: فراخوان این سمینار در دست تهیه است و تلاش داریم تا حداکثر تا پایان شهریور ماه آن را منتشر کنیم.

وی افزود: البته در حال حاضر امکان ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در سمینار از طریق پایگاه اینترنتی www.dastan-en.ir فراهم شده است و علاقه‌مندان می‌توان با ثبت اطلاعات خود، آمادگی حضورشان در این سمینار را اعلام کنند.

شاکری درباره محورهای اصلی این سمینار نیز گفت: سمینار ادبیات داستانی انقلاب اسلامی قصد دارد جایگاه ادبیات انقلاب را در میان این خیزش عظیم مردمی واکاوی کرده و به این موضوع توجه نشان دهد که نقاط فراز و فرود ادبیات داستانی به عنوان یک گونه از فعالیت فرهنگی در این میان چه بوده است.

به گفته شاکری، شرکت در این سمینار در دو بخش ارسال مقالات بر اساس ضوابط فراخوان و نیز سفارش مقاله از سوی دبیرخانه سمینار خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: سفارش مقالات در چنین سمینارهایی موضوعی است که عرف بوده و رایج است و به نوعی تامین‌کننده نقطه نظر علمی ما نیز به شمار می‌رود، اما حضور این دو شیوه در کنار هم تداخلی در یکدیگر ایجاد نمی‌کند.

دبیرعلمی نخستین سمینار ادبیات داستانی انقلاب اسلامی افزود: محورهای مد نظر ما در این سمینار به طور تقریبی نهایی شده و حداکثر تا پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد.

شاکری همچنین درباره زمان نهایی برگزاری این همایش که از سوی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان برگزار خواهد شد نیز گفت: برنامه ما مبنی بر اجرای این همایش در یکی از ماه‌های ابتدایی فصل زمستان بوده که به نظر می‌رسد به احتمال فراوان بهمن ماه برای این موضوع انتخاب شود.

شاکری همچنین از محسن پرویز، رحیم مخدومی، محمدمهدوی شجاعی، محمدرضا شرفی خبوشان، صابر امامی و محمود بشیری به عنوان اعضای ستاد برگزاری این همایش نام برد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.